آخرین تحولات میدانی سوریه؛

تسلط نیروهای سوری بر "وادی‌ احمر" در شرق تدمر/ ناکامی هجوم تروریست‌ها به درعا و حومه حلب

عملیات نیروهای ارتش سوریه به منظور آزاد کردن مناطق مختلف این کشور از چنگ تروریست‌ها همچنان ادامه دارد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، ارتش و نیروهای مسلح سوریه با پشتیبانی نیروی هوایی بر منطقه وادی احمر در شرق شهر تدمر مسلط شدند.

جنگنده های سوری با هدف قراردادن مواضع تروریست های داعش در حومه شرقی حمص شماری از تروریست ها را به هلاکت رسانده و 3 مقر و ده ها خودروی زرهی را منهدم ساختند.

نیروهای سوری با هدف قرار دادن تروریست های داعش در حومه شرقی تدمر، خسارات سنگینی را بر آنان وارد آورده و بر منطقه وادی احمر در 18 کیلومتری شهر مسلط شدند.

در حومه حلب نیز ارتش و نیروهای مسلح با هجوم تروریست های داعش به یک مرکز نظامی در جنوب دانشکده هوایی مقابله کردند.

در این عملیات، شماری از تروریست ها در محور روستاهای قطبیه و ام ارکیله به هلاکت رسیدند.

در درعا نیز دو گروه از تروریست های جبهه النصره که سعی داشتند به منطقه درعاالبلد نفوذ کنند، با مقابله نیروهای سوری مواجه شده و ناکام ماندند.

یگان هایی از ارتش سوریه با این تروریست ها به شدت درگیر شده و بیشتر افراد آنان را به هلاکت رساندند. همچنین تمامی تسلیحات و مهمات تروریست ها در این درگیری ها منهدم شد.

از سوی دیگر، عملیات ورود کمک های غذایی و دارویی به 4 شهرک در سوریه به اتمام رسید و اهالی شهرک های فوعه و کفریا در حومه شمالی ادلب و و زبدانی و مضایا در حومه دمشق مورد حمایت قرار گرفتند.

در حومه دمشق همچنین ارتش سوریه در حملاتی توپخانه ای مواضع و محورهای ارتباطی تروریست های جبهه النصره را در محله قابون و تشرین هدف قرار داد.


انتهای پیام/
  
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار