دیدار برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

اتلتیکو مادرید 0 (4) - بایرلورکوزن 0 (2)/صعود آسان روخی بلانکو به جمع 8 تیم

اتلتیکو مادرید در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان مقابل لورکوزن به تساوی بدون گل رضایت داد و با برتری 4-2 در مجموع دو دیدار، راهی مرحله بعد شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان، اتلتیکو مادرید در ویسنته کالدرون میزبان بایر لورکوزن بود که این مسابقه گلی نداشت و با توجه به پیروزی چهار بر دوی اتلتیکو در دیدار رفت این تیم به مرحله بعد راه یافت.
 

اتلتیکو مادرید (۲-۴-۴)

    اوبلاک - ورشالیکو، خیمنز، گودین، لوکاس - کوکه، سائول، کاراسکو، توماس پارتی - گریزمان، آنخل کورئا

بایر لورکوزن (۲-۴-۴)

    لنو - هیلبرت، یدوای، دراگوویچ، وندل - باومگارتلینگر، کمپل، بلعربی، برانت - چیچاریتو، فولاند
 
اتلتیکو مادرید 0 (4) - بایرلورکوزن 0 (2)/صعود آسان روخی بلانکو به جمع 8 تیم 
 
 دو تیم در نیمه نخست دیداری هجومی را به نمایش گذاشتند و لورکوزن خیلی زود می توانست به گل نخست دست یابد اما موقعیت این تیم توسط کمپل از دست رفت، در ادامه اتلتی نیز موفق شد موقعیت های خوبی به دست بیاورد اما این تیم نیز موفق نشد از موقعیت های به دست آمده سودی ببرد تا دو تیم با نتیجه مساوی به کار خود ادامه دهند.
 
اتلتیکو مادرید 0 (4) - بایرلورکوزن 0 (2)/صعود آسان روخی بلانکو به جمع 8 تیم 
 
 در نیمه دوم این دیدار بازی آرام تر دنبال شد . اتلتیکو تا حدود زیادی از صعودش مطمئن بود و با دفاع متمرکز به کنترل بازی پرداخت و میهمان نیز زهر لازم را نشان نمی‌داد. بهترین بخت میهمان برای رسیدن به گل را اوبلاک طی سه واکنش دیدنی از لورکوزن گرفت. بازی در ادامه افت کرد و شاهد موقعیت خطرناکی روی دروازه‌ها نبودیم. در نهایت هم بازی بدون گل به پایان رسید. لورکوزن حذف شد اما نمایش خوبی در بازی امشب داشت و اتلتیکو به لطف بازی برتر در دیدار رفت به جمع 8 نهایی تیم راه یافت.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار