کرمانشاه؛

کشف8 هزار لیتر آب میوه تاریخ مصرف گذشته در کنگاور

فرمانده انتظامی استان از کشف هشت هزار لیتر آب میوه تاریخ مصرف گذشته در شهرستان کنگاور خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛فرمانده انتظامي استان از کشف هشت هزار لیتر آب میوه تاریخ مصرف گذشته در شهرستان کنگاور خبر داد و گفت: این محموله از مرزهای غربی به مقصد استان های مرکزی کشور بارگیری شده بود.
سردار "منوچهر امان اللهی" در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبری پليس ،گفت: در پي کسب خبري مبني بر انتقال محموله آب میوه تاریخ مصرف گذشته از مرزهای غربی به مقصد استان های مرکزی کشور، بررسي موضوع در دستور کار ماموران انتظامي شهرستان کنگاور قرار گرفت.
وی افزود: ماموران ايست و بازرسي شهيد زنگنه با انجام اقدامات اطلاعاتي يک دستگاه  کامیون حامل محموله آب میوه تاریخ مصرف گذشته را شناسايی و در اقدامی ضربتی آن را متوقف کردند.
مقام ارشد انتظامي استان با اشاره به اینکه راننده با ارائه بارنامه جعلی قصد فریب مأموران را داشت، تصریح کرد: در بازرسي از خودروی متهم هشت هزار لیتر آب میوه تاریخ مصرف گذشته و فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکي کشف شد.
سردار امان اللهی با اشاره به توقيف يک دستگاه کامیون و دستگیری یک نفر در اين زمينه، خاطرنشان کرد: اقلام مکشوفه پس از صورتجلسه به همراه متهم که پیش از این سابقه کیفری نداشته است، تحويل مراجع ذیصلاح شد.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار