مدیرعامل خدمات اول مخابرات:

شماره‌های ضروری مخابرات در یک شماره ادغام می‌شود

ناصر قدیرکاشانی از راه اندازی مرکز تماس یکپارچه شرکت مخابرات ایران در مهرماه 96 خبرداد و گفت همه شماره های مخابرات در یک شماره ادغام می شود.

مرکز تماس یکپارچه در مهر 96 راه اندازی می شودبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ناصر قدیرکاشانی مدیرعامل خدمات اول مخابرات در نشست خبرى با اصحاب رسانه اعلام كرد مرکز تماس یکپارچه شرکت مخابرات ایران در مهرماه 96 راه اندازى مى شود. وى در خصوص راه اندازى اين مركز تشريح كرد: با تاسيس مركز تماس يكپارچه، تمامی شماره‌های شرکت مخابرات ایران از جمله 2020 ، 118 و بسيار شماره ديگر كه تعداد آن ها زياد است با يكديگر ادغام مي شود و مشتریان خدمات مورد نياز خود را از طریق یک شماره دریافت می‌کنند.

 
كاشانى از افتتاح يك مركز تماس صنعتى در آينده خبر داد و گفت: اين مركز به ديگر ارگان ها نيز خدمات ارائه مى دهد و همانند يك كال سنتر جهانى قابليت پاسخگويى تا 1300 تماس را دارد و در حال حاضر حدود 80 درصد مرحله ساخت آن انجام شده است.
 
وی در خصوص نارضايتى برخى از شركت خدمات اول مخابرات گفت: برخی افراد خواهان انعقاد قرارداد مستقیم با مخابرات هستند که مجلس و وزرای دولت این درخواست را نپذیرفت و برخى ديگر به دليل نداشتن وضعيت معيشتى خوب اعتراض دارند که مدیرعامل و هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران براى بهبود وضعيت معيشت آن ها در تلاش هستند.

مدير عامل خدمات اول مخابرات تشريح كرد: براى بهبود وضع معيشت و بالا رفتن حقوق افراد متخصص آزمونی در 3 استان برگزار شد که در بر اساس برنامه قرار است چنين آزمونى در کل کشور برگزار شود تا افرادی که نمره لازم را کسب کرده‌اند و از تحصلات مرتبط و تخصص بیشتر برخوردارند دریافتی بهتری داشته باشند.

وی در پاسخ اينكه برخى اين نارضايتى را به دليل انتقال قرارداد نیروهای پرسنلی مخابرات به شرکت خدمات اول مخابرات مى دانند گفت: در گذشته این افراد با مخابرات طرف قرارداد نبودند و در 530 شرکت پیمانکاری مشغول بودند و اکنون به صورت متمرکز در یک شرکت اداره می‌شوند که مدیریت و مالکیت این شرکت در اختیار شرکت مخابرات ایران است و این از لحاظ مدیریت و هزینه ها برای شرکت مخابرات ایران منفعت داشته است و پرسنل هر سال حقوق و عیدی و سنوات را دریافت کرده است.

 ناصر قدیرکاشانی در مورد شنیده ها در خصوص تعدیل نیروی شرکت مخابرات گفت؛ چنین چیزی صحت ندارد، حتی یک نفر هم تعدیل نشده و در سال 96 در تلاش هستیم تا هزار نفر افزایش نیرو داشته باشیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار