بهار فصل تئاتر است، فصل اندیشه و اندیشیدن

سروش طاهری، کارگردان، بازیگر و نویسنده تئاتر ایرانی است که فعالیت هایی در زمینه های:فیلم سینمایی،فیلم تلویزیونی و تئاتر دارد.

به گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛سروش طاهری، کارگردان، بازیگر و نویسنده تئاتر ایرانی است که فعالیت هایی در زمینه های: بازی در 2 فیلم سینمایی،10 فیلم تلویزیونی، 12 سریال  و 50 تئاتر دارد و از نمایش های او می توان به، «خانه پاکیزه و خروس می خواند» اشاره کرد.

در ادامه یادداشتی از سروش طاهری به مناسبت فرارسیدن فصل بهار و آغاز سال نو می خوانیم:

 به نام خداي انديشه و انديشيدن

بهار فصل تئاتر است ،هم آغاز زمين است و هم سال جديد انديشيدن، انديشيدني كه خاستگاه تئاتر است، بهار در انديشه است ،در انديشيدن،همين ميل به كمال انديشه است كه يك هنرمند را بهار به بهار تازه مي كند براي پيشرفت . پيشرفتي كه تنها خود هنرمند آن را لمس مي كند ، و البته شايد نازك بينان اين هنر انديشمند!!

سال به سال ، بهار به بهار، وحتي زمستان به زمستان، غربي ها،سعي مي كنند بيشتر بفهمند و بيشتر بينديشند و بيشتر تجربه كنند، و خوب بودن و پاكي و نبرد را در دل هنر نمايش بدهند .

سالي كه رفت تنها تر شديم، انديشمندان بسياري را از دست داديم، كسان بسياري كه مانندشان مي شديم، مانند آنها بدنبال گمشده هايمان بوديم.همه اينها دلتنگي مي آورد و البته اين فكر كه آخرش چه مي شود ؟ما هم مي رويم به جايي ديگر كه کسی آن را ندیده است؟!

بی آنكه هنوز بسيار چيزها را نديده ايم؟ پس از ما چه مي شود؟ هيچ كس پاسخي براي اينها را ندارد، زندگي مي رود بهار به بهار فصل به فصل و سال به سال، فقط ما مي مانيم و دلتنگي و ترس و اميد.دلم بسيار براي فلاح ها،كمال علوي ها و رضا جوان ها تنگ مي شود.سال كه نو شود از زمستان به دست بهار سپرده شود برايتان اشك مي ريزم براي نبودنتان عزيزانم.سال نو فرخنده انديشمندان!!

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار