کرمانشاه؛

وزیر بهداشت بعد از نوروز به کرمانشاه می‌آید

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به سفر وزیر بهداشت به استان بعد از تعطیلات نوروز، گفت: در همین راستا 12 پروژه برای افتتاح در این سفر آماده شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛کریم گفت: از جمله این پروژه‌ها افتتاح بیمارستان 64 تختخوابی "معاون" شهرستان صحنه  ،پروژه کلینیک بوستان روبروی بیمارستان امام رضا(ع) از مصوبات سفر مقام معظم رهبری ،راه‌اندازی اولین مرکز غربالگری سرطان و نیز مرکز شیمی درمانی سرپایی در بیمارستان امام رضا(ع) است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود:کلینیک خواب بیمارستان فارابی ،راه اندازی سی تی اسکن بیمارستان شهرستان کنگاور ،افتتاح اتاق عمل بیمارستان طالقانی ،مرکز پزشکی هسته‌ای بیمارستان امام علی(ع) ،افتتاح دستگاه جدید آنژیوگرافی از دیگر پروژه هاست.
 
وی افزود: برای کسب مجوز دو دانشکده دیگر نیز همچنان تلاش خواهیم کرد و امیدواریم در سال آینده بتوانیم مجوز این دو دانشکده را نیز بگیریم.

کریم بیان کرد: با استفاده از دستگاه آنژیوگرافی به راحتی می‌توان در همان لحظات اولیه سکته حاد قلبی بیمار را نجات داد و تاکنون در یک سال راه‌اندازی این دستگاه بیش از 520 نفر نجات یافتند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از افتتاح رادیوتراپی بیمارستان امام رضا(ع) در سفر وزیر خبر داد و افزود: در این بیمارستان یک دستگاه رادیوتراپی قدیمی داشتیم که به مدت 14 سال به صورت سه شیفت فعالیت می‌کرد.
 
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از افتتاح مرکز جامع آزمون این دانشگاه در سفر وزیر خبر داد و افزود: با راه‌اندازی این مرکز تمام آزمون‌ها بصورت الکترونیکی در آن برگزار می‌شود که در این زمینه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در میان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور پیشگام است.
 
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.