مقدم‌فر در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

رژیم صهیونیستی و آمریکا توان حمله به ایران و لبنان را ندارند/ نابودی رژیم صهیونیستی ممکن است زودتر از 25 سال اتفاق بیفتد

مشاور فرمانده کل سپاه گفت: رژیم صهیونیستی و آمریکا توانایی حمله به ایران و لبنان را ندارند و صحبت‌هایی که مطرح می‌کنند بازی و عملیات روانی است.

"حمید رضا مقدم فر" مشاور فرمانده کل سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون جنگ احتمالی حزب الله لبنان با رژیم صهیونیستی و آمریکا اظهار داشت: آمریکا و رژیم صهیونیستی از جنگ با ایران و حزب الله هراس دارند.

مشاور فرمانده کل سپاه افزود: رژیم صهیونیستی می داند در صورتی که به لبنان حمله کند تجربه جنگ 33روزه را دارد و می‌داند حزب الله امروز مقتدر تر از جنگ 33روزه است.
 
مقدم فر تصریح کرد: تهدیدی که دبیر کل حزب الله مطرح کردند که می‌توانند مخازن آمونیاک را در حیفا بمباران کنند؛ موجب هراس و بهم ریختگی در صهیونیست‌ها شد.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی به خوبی می داند وقتی که سید حسن نصرالله تهدیدی را می کند هم راست می گوید و هم اقدام و عملیاتی می کند. اگر بخواهند وارد جنگ جدیدی شوند ، ممکن است به نابودی این رژیم منجر شود و تحقق نابودی رژیم صهیونیستی ممکن است خیلی زودتر از 25 سال اتفاق بیفتد.

مقدم فر تصریح کرد: "عادل الجبیر" نماینده صهیونیست‌ها و آمریکا در منطقه است و اخیرا روابط سعودی‌ها و صهیونیست‌ها گسترش یافته است.

مشاور فرمانده کل سپاه در پایان خاطر نشان کرد: رژیم صهیونیستی و آمریکا توانایی حمله به ایران و لبنان را ندارند و صحبت‌هایی که مطرح می کنند بازی و عملیات روانی است.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار