فیلم های اتفاقات هولناک چهارشنبه سوری 95

حمله به ماشین نیروی انتظامی با ترقه و انفجار شدید با ترقه های غیر مجاز کام مردم را در آرام ترین چهارشنبه سوری چند سال گذشته باز هم تلخ کرد.

تمام فیلم های اتفاقات تلخ شب چهارشنبه آخر سالبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با وجود آنکه پویش های متعددی برای چهارشنبه سوری بدون مواد منفجره در شبکه های اجتماعی به راه افتاد و با استقبال مردم نیز مواجه شد و همچنین نتیجه آن آرام ترین چهارشنبه سوری چند سال گذشته بود ، اما عده ای باز هم با حرکات نا به هنجار خود کام ملت را تلخ کردند.
 
فیلمی در فضای مجازی منتشر شده است که حاکی از  پرتاب ترقه به داخل خودرو پلیس در شهر مشهد است که منجر به مصدومیت ۲ سرباز نیروی انتظامی شد.
 
لحظه هولناک این اتفاق ناگوار را میتوانید در ادامه میتوانید مشاهده کنید.
 
 
 
 
در ویدئو دیگری چند جوان نابه هنجار اقدام  پرتاپ و انفجار نارنجک های دست ساز بسیار بزرگ کرده که موجب آسیب و ناراحتی شهروندان میشوند که در ادامه میتوانید مشاهده کنید.
 
 
 
 
 
در آخر نیز گزارشی از اورژانس تهران در شب گذشته را میتوانید مشاهده کنید.
 
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۷ ۲۲ اسفند ۱۳۹۶
با سلام در شب چهارشنبه سوری کارمندان شعب بانک مسکن را مجبور می کنند تا ساعات آخر شب در شعبه حضور داشته باشند. با توجه به احتمال آتش سوزی شعبه و عدم وجود راه فرار اضطراری، امکان حادثه جانی برای کارمندان وجود دارد. لطفا مراتب را به گوش مسوولین ذیربط برسانید تا علاوه بر خسارات احتمالی مالی حداقل از خطرات جانی جلوگیری شود. با توجه به وجود نیروهای انتظامی در سطح شهر چه نیازی به حضور اجباری کارمندان بانک در داخل شعبه می باشد؟
Iran (Islamic Republic of)
اردشير
۱۳:۰۲ ۲۵ اسفند ۱۳۹۵
با اينکه دل خوشي از بعضي از کادري ها و سربازاي نيروي انتظامي ندارم ولي ميشه پيگير حال اون سرباز يا درجهدار بشين بهمون اطلاع رساني کنين؟

بقيه فيلم هارو ديدم من نميدونم چه لذتي داره اين حرکتها؟چه ذوقي هم ميکردن!!!!!!!!!!!!!!
يه آتيش و بگو بخند و بپر بپر از رو آتيش و يه موسيقي شاد کننده روح و روان با مهرباني برگزار بشه چهنيازي به اين وحشي بازي ها هستش؟
اينا بايد روانشون چک بشه بخدا!!!!!!!!!!!!