اصفهان؛

بیش از 9 درصد مردم مهارت مقابله با بحران را دارند

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان گفت: طبق آمار به دست آمده 9.3 درصد مردم جامعه مهارت آمادگی برای مقابله با بحران را دارند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امیر جلالیان امروز در نشست خبری جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان با اصحاب رسانه اظهارکرد: 68 هزار و 555 نفر تحت پوشش همگانی آموزش جمعیت هلال‌احمر قرار در قالب‌های آموزش حضوری، نیمه حضوری و غیرحضوری، قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه بالاترین آموزش همگانی هلال‌احمر در سطح کشور را هلال‌احمر استان اصفهان داشته است، افزود: طرح ملی خانواده آماده در مقابل مخاطرات است با راه‌اندازی سایت خادم که هدف آن ایجاد جامعه آماده به واسطه خانواده آماده است و نگاه جمعیت این است که خانواده‌ها را در مخاطرات آماده کند تا آمار تلفات به حداقل برسد.

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان تصریح کرد: بالاترین بازدیدکننده در کل استان‌ها در سایت خادم مردم استان اصفهان هستند.

وی تأکید کرد: ارزیابی خانواده‌ها و به دنبال آن بحث آموزش از مهم‌ترین اهداف طرح ملی خانواده آماده در مقابل مخاطرات است که طبق آمار به دست آمده 9.3 درصد مردم جامعه مهارت آمادگی برای مقابله با بحران را دارند.

 جلالیان اضافه کرد: طرح ملی خانواده آماده در مقابل مخاطرات در شهرستان‌های خمینی‌شهر، نائین، سمیرم، چادگان، کاشان، نجف‌آباد، فریدون‌شهر و خوانسار به صورت پایلوت در حال اجراست.

وی با بیان اینکه تألیف کتاب عمومی امداد و نجات شهریور ماه 96 منتشر می‌شود، اظهار کرد: کتاب جست‌وجو و نجات در خصوص حمل و نقل توسط هلال‌احمر استان اصفهان در حال تدوین برای چاپ است.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.