آخرین آمار مصدومان و قربانیان چهارشنبه سوری 95 / تخریب 3 منزل مسکونی در تهران و اسلامشهر / پسر 27 ساله دومین قربانی حادثه چهارشنبه سوری پایتخت شد

شما می‌توانید رویداد‌‌های چهارشنبه سوری سال 95 را در این گزارش خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،شما می‌توانید رویداد‌‌های چهارشنبه سوری سال 95 را در این گزارش خبری بخوانید.


تعداد مصدومین در کل کشور نسبت به سال گذشته کاهش داشت
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیرحسین  کولیوند، سرپرست اورژانس کشور درباره آخرین آمار مصدومین چهارشنبه سوری گفت: تعداد مصدومین سرپايی كل كشور 2 هزار نفر بود که نسبت به سال گذشته 50 درصد و تعداد مصدومین بستری 600 نفر در كل كشور بود که این تعداد نسبت به سال گذشته 29 درصد كاهش داشت.
۷ سال پیش
چهارشنبه سوری در بیمارستان فارابی و مطهری چگونه گذشت؟
صدر السادات، رئيس بيمارستان فارابى در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به تعداد مصدومان مراجعه كننده به بيمارستان فارابى  تا این لحظه (ساعت 00:15 )عنوان كرد: تاكنون 263 مصدوم ناشى از انفجار و ترقه بازى به بيمارستان فارابى مراجعه كرده‌اند.

رئيس بيمارستان فارابى افزود: از 263نفر مصدوم، 37 نفر بسترى شدند و نابينايی و فوتى نداشته‌ایم.

مصطفی دهمرده‌ای رییس بیمارستان سوانح سوختگی مطهری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: تا این لحظه(ساعت 00:15)، 42 مصدوم ناشى از انفجار و ترقه بازى به بيمارستان مطهری مراجعه كرده‌اند که از این تعداد 10 نفر به علت شدت جراحات بستری شده‌اند.

رئيس بيمارستان مطهری افزود: آمار مصدومان در این مرکز، امسال نسبت به سال 94 حدود 50 درصد کاهش داشته است. سال گذشته پرونده مصدومان حوادث چهارشنبه سوری با 90 مصدوم و یک فوتی بسته شده بود.
۷ سال پیش
یک آتش نشان دچار آسیب دیدگی جزئی شد
ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: با پرتاب نارنجک در محل استقرار آتش نشانان، یک آتش نشان را دچار مصدومیت جزئی در ناحیه گونه شد.    

وی تصریح کرد: این آتش نشانان از ناحیه گونه دچار آسیب دیدگی شد که با انتقال وی به مراکز درمانی خوشبختانه این حادثه به خیر گذشت.
۷ سال پیش
مراجعه 180 مصدوم به بیمارستان فارابی
صدر السادات، رئيس بيمارستان فارابى در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان کرد: تاساعت 23 امشب، ١٨٠ مصدوم ناشى از انفجار و ترقه بازى‌ها به بيمارستان فارابى مراجعه كرده‌اند که 21 نفر جراحت شديد داشتند و ١٥ نفر بسترى شدند و نابينايی و فوتى نداشتيم.

وى يادآور شد: يک نفر جراحت خيلى شديد دارد كه به اتاق عمل منتقل شده اما تخليه چشم نشده در صورتى كه در روزهاى آينده امكان نگه داشتن چشم نباشد مجبور به تخليه چشم مى‌شويم.
۷ سال پیش
90 نفر در کل کشور مصدوم شدند
رئیس اورژانس کشور: تا ساعت 23 امشب 90 نفر درکل کشور بر اثر انفجار مواد محترقه مصدوم شدند که از این تعداد  10 نفر زن و 80 نفر مرد هستند.

از این تعداد 15 نفر در محل درمان سرپایی و  69 نفر نیز به بیمارستان‌ها انتقال داده شدند.

بیشتر مصدومان مربوط به استان‌های تهران، فارس، اراک و اصفهان هستند.

۷ سال پیش
هم اكنون، بيمارستان سوانح سوختگی مطهری
تعداد مصدومان بيمارستان مطهری به ٢٧  نفر رسيد.

آخرین آمار مصدومان و قربانیان چهارشنبه سوری 95 / تخریب 3 منزل مسکونی در تهران و اسلامشهر / پسر 27 ساله دومین قربانی حادثه چهارشنبه سوری پایتخت شد
۷ سال پیش
مجروح شدن یک آتش نشان تهرانی
یک آتش‌نشان تهرانی به علت برخورد ترقه کپسولی به چشمش مجروح شد.

این آتش نشان در بیمارستان فارابی تحت درمان است.


آخرین آمار مصدومان و قربانیان چهارشنبه سوری 95 / تخریب 3 منزل مسکونی در تهران و اسلامشهر / پسر 27 ساله دومین قربانی حادثه چهارشنبه سوری پایتخت شد

۷ سال پیش
سه مصدوم شب چهارشنبه سورى در اراک در آى سى يو هستند
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، نورى، معاون عمليات اورژانس كشور گفت: سه مصدوم شب چهارشنبه سورى در اراک هم اكنون در آى سى يو هستند.
۷ سال پیش
دو مصدوم از بیمارستان 15 خرداد به بیمارستان مطهری منتقل شدند
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی دهمرده‌ای، رییس بیمارستان سوانح سوختگی مطهری از انتقال دو  نفر از مصدومان "حوادث چهارشنبه سوری" از بیمارستان 15 خرداد به بیمارستان مطهری خبر داد و اعلام کرد که حال دو تن از مصدومان وخیم است.
۷ سال پیش
کاهش حوادث چهارشنبه سوری در تهران
ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی در برنامه تیتر امشب گفت: خوشبختانه حوادث چهارشنبه سوری در سال جاری به نسبت سال‌های گذشته با افت خوبی مواجه بود.

وی ادامه داد: برای اولین بار سازمان آتش‌نشانی تهران در روزهای پیش از شروع مراسم، هیچ گزارشی از حوادث انفجار با مواد  محترقه در شهر تهران نداشته و این آمار صفر بوده است.
۷ سال پیش
تخلیه چشم یک جوان در قرچک

آخرین آمار مصدومان و قربانیان چهارشنبه سوری 95 / تخریب 3 منزل مسکونی در تهران و اسلامشهر / پسر 27 ساله دومین قربانی حادثه چهارشنبه سوری پایتخت شد
۷ سال پیش
آمار مصدومان بیمارستان فارابی به 144 نفر افزایش پیدا کرد
صدرالسادات، رییس بیمارستان فارابی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: تاکنون 144 نفر به بیمارستان فارابی تهران مراجعه کرده اند که اکثر مصدومان تحت درمان سرپايى قرار دارند.

وی ادامه داد: 17 نفر بستری شده‌اند و تا این لحظه در این بیمارستان فوتی نداشته‌ایم.

صدرالسادات گفت: نابینایی زن میانسال به علت شدت جراحات بینایی صحت ندارد.
۷ سال پیش
دومین کشته حادثه چهارشنبه سوری در تهران
پسری ۲۷ ساله در پیروزی تهران که بر اثر انفجار مواد محترقه دست و پایش قطع شده بود، جان خود را از دست داد.
۷ سال پیش
تعداد مصدومان بیمارستان مطهری به 17 نفر رسید
از 17 مصدوم انتقال داده شده به بیمارستان مطهری تا ساعت 22 امشب چهارشنبه آخر سال ٩٥، 5 نفر بسترى شدند تا در  اتاق عمل اعمال جراحى مورد نياز  بر روى آن ها انجام شود و ساير مصدومان تحت درمان سرپايى قرار دارند.

اکثر مصدومان درسنین بین 10 تا 20 سال می‌باشند.
۷ سال پیش
88 مصدوم و یک فوتی تا به این لحظه
خالدی، سخنگوی اورژانس کشور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛  مطرح کرد: براساس آخرین آمار اعلام شده، در کل کشور 88 مصدوم و دو فوتی گزارش شده است.

وی ادامه داد: از 88 مورد مصدومیت، 79 مرد و 10 زن گزارش شد و همچنین یک پسر 14 ساله در تهران جان خود را از دست داد.

خالدی بیان کرد: در حال حاضر 69 نفر در مراکز درمانی تحت مداوا هستند و 19 نفر در محل درمان شدند.

وی افزود: بر اساس آخرین گزارشات، 69 درصد مصدومیت‌ها بر اثر سوختگی و 15 درصد بریدگی که 48 درصد از این افراد، در رده‌های سنی 10 تا 20 سال هستند.

وی با بیان اینکه تاکنون استان های فارس، تهران، اصفهان و اراک بیشترین آمار  مصدومیت را اشته اند، گفت: بد حال ترین مورد، آسیب شدید چشمی در ارومیه، قطع دو دست و دو پا جوان 27 ساله در تهران، 3 مورد قطع انگشت در تهران و ارومیه و 3 بیمار بدحال در بیمارستان ولیعصر اراک گزارش شده‌اند.

سخنگوی اورژانس کشور گفت: کوچکترین فرد آسیب‌دیده دختر بچه 4 ساله در شیراز و مسن‌ترین آن‌ها یک خانم 60 ساله در تهران هستند.
۷ سال پیش
تعداد مصدومان نسبت به سال گذشته کاهش یافته است
صدرالسادات رييس بيمارستان فارابى در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیان کرد: امسال تعداد مصدومان و مجروحان نسبت به چهارشنبه سورى سال گذشته  بسيار كاهش داشته و  خوشبختانه  امسال چهارشنبه آخرسال آرام‌ترى را سپرى كرديم و شدت مصدوميت و جراحات كمتر بود.

وى با اشاره به تعداد مصدومان مراجعه كننده به بيمارستان فارابى عنوان كرد: تاكنون 66 مصدوم ناشى از انفجار و ترقه‌بازى‌ها  به بيمارستان فارابى مراجعه كرده اند.

رئيس بيمارستان فارابى افزود: از 66 مصدوم چهارشنبه آخر سال ٩٥، ٧ نفر بسترى شدند تا در اتاق عمل اعمال جراحى مورد نياز چشم بر روى آن ها انجام شود و ساير مصدومان تحت درمان سرپايى قرار گرفتند.
۷ سال پیش
هم اكنون، مصدومان حوادث چهارشنبه سوری بيمارستان سوانح سوختگی مطهری
مصدومان حوادث چهارشنبه سوری بيمارستان سوانح سوختگی مطهری را در این تصاویر می‌بینید.

آخرین آمار مصدومان و قربانیان چهارشنبه سوری 95 / تخریب 3 منزل مسکونی در تهران و اسلامشهر / فوت پسر 14 ساله در پایتخت
۷ سال پیش
ملکی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حوادث حوزه آتش‌نشانی تهران، بیان کرد: در حوزه آتش‌نشانی تهران تاکنون 2 حادثه اعلام شد که آمار مصدومان تا به این لحضه 6 نفر بوده است که این امر نشان دهنده همکاری خوب هموطنان در چهارشنبه سوری امسال به نسبت سال‌های گذشته است.

۷ سال پیش
مفقود شدن کودک سه ساله در شب چهارشنبه آخر سال
معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت: کودک سه ساله‌ای شب چهارشنبه در جوی آبی مفقود شده و عملیات کاوش برای یافتن وی ادامه دارد.

مهدی رضایی افزود: این حادثه حوالی ساعت 20 به سازمان آتش‌نشانی مشهد اعلام و امدادگران به محل حادثه واقع در چهارراه ورزش اعزام شدند.

وی بیان کرد: مادر کودک متوجه مفقود شدن فرزند خود شده که با چک کردن دوربین‌های مغازه مجاور مشخص شد این کودک به داخل جوی پر از آب سقوط کرده است.
۷ سال پیش
140 مأموریت اطفای حریق انجام شده است
نماینده اورژانس مستقر در قرارگاه مشترک پلیس تهران بزرگ با اعلام آماری از ماموریت‌های آتش‌نشانان در شب آخرین چهارشنبه پایان سال اظهار داشت: بر اساس آمار موجود از ماموریت‌های انجام شده توسط سازمان آتش‌نشانی شهر تهران، همکاران ما از ساعت 17 امروز تا ساعت 20:30، به 140 ماموریت اطفای حریق اعزام شدند.
۷ سال پیش
تازه ترین آمار مصدومین چهارشنبه آخر سال در بیمارستان سوانح سوختگی مطهری
کولیوند رییس اورژانس کشور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آمار مصدومان بیان کرد: تا ساعت 21 امشب  تعداد ۱۴ مصدوم به بیمارستان مطهری تهران انتقال داده شده است که از این تعداد ۵ نفر بستری و بقیه به صورت سرپایی مداوا شدند.

وی افزود: از مردم و به خصوص جوانان خواهش می‌کنم که در این ساعات باقی مانده به کمپین نه پایبند بوده و از انجام کارهای خطر آفرین جدا خودداری کنند.
۷ سال پیش
هم اكنون؛ بيمارستان سوانح سوختگی مطهری
عكس سمت چپ، پسری ١٠ ساله كه بر اثر اصابت ماده منفجره دچار حادثه شده است.

عكس سمت راست، مردی كه بر اثر اصابت نارنجک از ناحيه صورت به شدت مجروح شده است.

7 جانباخته در کل کشور / تخریب 3منزل مسکونی در تهران و اسلامشهر / آمار مصدومان در کل کشور به 72 نفر رسید
۷ سال پیش
تعداد مصدومان کل کشور به 72 نفر رسید
كوليوند، رييس اورژانس کشور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آمار مصدومان چهارشنبه سوری ٩٥ تا ٢٠:٣٠ امشب، مطرح کرد: ۷۲ نفر در کل کشور دچار مصدوميت شده‌اند كه  از این تعدا ۶۲ نفر مرد و ۱۰ نفر زن هستند.

وی ادامه داد: 56 نفر به بیمارستان اعزام شدند و 16 نفر دیگر هم به صورت سرپایی درمان شدند.
۷ سال پیش
تعداد ۶۰ مصدوم در کشور ثبت شده است
كوليوند، رييس اورژانس کشور در جمع خبرنگاران: در بيمارستان سوانح سوختگی مطهری ۲ نفر از ناحیه دست و صورت مصدوم و یک نفر دیگر مرخص شده است و در حال حاضر ۴ نفر  نيز بستری می‌باشند.

رئیس اورژانس کشور گفت: تا اين لحظه تعداد ۶۰ مصدوم در کشور ثبت شده که از این تعداد ۷ نفر آنان زن هستند.

وی تاکید کرد: امروز جوانان نشان دادند که به قول شان در کمپین نه به چهارشنبه سوری پایبندند.
۷ سال پیش
فوت يک پسر 14ساله در تهران به دليل انفجار مواد محترقه در تهران
نوجوانی به دليل انفجار مواد محترقه از ناحيه سر و سينه مصدوم شده بود كه در بيمارستان فوت كرد.
۷ سال پیش
تصاویر انفجار مواد محترقه در اسلامشهر
تصاویر انفجار مواد محترقه در اسلامشهر

چه استانهایی بیشترین آمار حادثه دیدگان را به خود اختصاص دادند؟/ 7 جانباخته در کل کشور / انفجار منزل مسکونی در باغ آذری
۷ سال پیش
بازدید کولیوند از بخش اورژانس بیمارستان مطهری
كوليوند هم اكنون در بيمارستان مطهری از بخش اورژانس بازديد كرد و جويای حال مصدومان حوادث چهارشنبه سوری شد.

چه استانهایی بیشترین آمار حادثه دیدگان را به خود اختصاص دادند؟/ 7 جانباخته در کل کشور / انفجار منزل مسکونی در باغ آذری
۷ سال پیش
مصدومان چهارشنبه آخر سال
هم اكنون بيمارستان فارابی: عكس سمت راست مربوط به پسری ٢٠ ساله كه در اثر انفجار بمب از ناحيه دست و صورت آسيب ديده است
عكس سمت چپ؛ رهگذری كه بر اثر اصابت ترقه از ناحيه چشم آسیب جدی ديده است

چه استانهایی بیشترین آمار حادثه دیدگان را به خود اختصاص دادند؟/ 7 جانباخته در کل کشور / انفجار منزل مسکونی در باغ آذری
۷ سال پیش
هم اکنون؛ بازدید کولیوند، رییس اورژانس کشور از بیمارستان سوانح سوختگی مطهری

چه استانهایی بیشترین آمار حادثه دیدگان را به خود اختصاص دادند؟/ 7 جانباخته در کل کشور / انفجار منزل مسکونی در باغ آذری
۷ سال پیش
چشم چپ پسر 18 ساله در تبریز تخلیه شد
متاسفانه به‌ علت انفجار مواد محترقه چشم چپ پسر 18 ساله در تبریز تخلیه شد و انگشت دست پسر 14 ساله قطع شد.
۷ سال پیش
انفجار در ساختمان مسکونی 4 مصدوم بر جای گذاشت
ملکی: در ساعت 19 با اعلام انفجار در یک ساختمان مسکونی در خیابان پیروزی، خیابان اول نیروی هوایی، نیروهای 2 ایستگاه به محل اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: انفجار در پشت بام یک ساختمان مسکونی زمانی اتفاق افتاد که 4 نوجوان حدودا 20 ساله در حال ساختن مواد محترقه بودند.

سخنگوی آتش نشانی تهران گفت: هر 4 نوجوان دچار مصدومیت با کمک عوامل نیروهای آتش‌نشان به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

ملکی با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه منجر به آتش سوزی نشد، افزود:  با ایمن سازی، محل حادثه تحویل عوامل انتظامی شد.

۷ سال پیش
هم اكنون بيمارستان سوانح سوختگی مطهری
عكس سمت راست پسر ٢٢ ساله كه بر اثر اصابت ترقه  از ناحيه چشم دچار آسيب شد.

عكس سمت چپ تركيدن بمب در كف دست پسر ١٨ ساله

چه استانهایی بیشترین آمار حادثه دیدگان را به خود اختصاص دادند؟/ 7 جانباخته در کل کشور / انفجار منزل مسکونی در باغ آذری
۷ سال پیش
آمار مجروحان به 59 مصدوم رسید
موسوی: آمار مجروحان به 59 مصدوم رسید

سخنگوی اورژانس کشور در چهارشنبه آخر سال گفت: تا به این لحظه آمار مجروحان در کل کشور به 59 مورد رسید که از این تعداد 52 نفر مرد و 7 نفر زن هستند.
۷ سال پیش
انفجار منزل مسکونی در باغ آذری؛ 2 نوجوان مصدوم شدند
جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره این حادثه اظهار داشت: در ساعت 18:22 حادثه انفجار منزل مسکونی در باغ آذری، خیابان اسداللهی به سامانه 125 آتش نشانی اعلام و نیروهای ایستگاه 91 با تجهیرات کامل به محل اعزام می شوند.

به گفته ملکی، انفجار در طبقه دوم یک منزل مسکونی 2 طبقه قدیمی اتفاق افتاد که بر اثر شدت انفجار بخشی از ساختمان تخریب شد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: به نظر می رسد تا این لحظه وضعیت بهتر از سالهای قبل است، هیچ حادثه‌ خاصی تا این لحظه رخ نداده است.

وی ادامه داد: در این حادثه، 2 نوجوان مصدوم و تحویل عوامل اورژانس شدند.

ملکی بیان کرد: خوشبختانه این حادثه منجر به آتش‌سوزی نشد و با بررسی‌های صورت گرفته علت حادثه انفجار بر اثر مواد محترقه گزارش شد.

۷ سال پیش
7 جانباخته در کل کشور
مجتبی خالدی سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور گفت: از صبح امروز 31 مصدوم چهارشنبه پایان سال در سراسر کشور گزارش شده است.

وی با اشاره به بیشترین آمار حادثه دیدگان چهارشنبه پایان سال به ترتیب به استانهای اردبیل، اراک و اصفهان اختصاص دارد، افزود: یک نفر در ارومیه دچار آسیب دیدگی شدید چشم شده است و یک نفر نیز دچار قطع انگشت و در تهران نیز گزارشات غیر رسمی از قطع شدگی داریم ولی هنوز تایید نهایی نشده است.

خالدی گفت: از روز 17 اسفند که نخستین گزارشات حوادث چهارشنبه پایان سال را داشتیم شاهد 58 مصدوم (49 مرد و 9 زن) بودیم که 7 نفر نیز در این حوادث جان باختند.
۷ سال پیش
مصدومیت منجر به فوت در تهران گزارش نشده است
سید اسدالله موسوی، مدیر مرکز اورژانس تهران و سخنگوی اورژانس کشور از مردم درخواست کرد: مردم هیچگونه اقدام درمانی در خصوص افرادی که دچار حادثه شده‌اند انجام ندهند، اگر پوشش مصدومان دچار آتش سوزی شده است تلاشی برای خارج کردن آن نداشته باشید فقط بیمار را خنک کنید تا عوامل اورژانس به شما برسند.

وی ادامه داد: از ظهر امروز تاکنون 31 مصدوم داشته ایم که 4 مورد آنها خانم و مابقی آقا بوده‌اند، همچنین تا به این لحظه 23 مورد به مراکز درمانی اعزام و 8 نفر دیگر در محل درمان شدند. تاکنون مصدومیت منجر به فوت در تهران گزارش نشده است.
۷ سال پیش
حادثه چهارشنبه سوری
چه استانهایی بیشترین آمار حادثه دیدگان را به خود اختصاص دادند؟/ 7 جانباخته در کل کشور / انفجار منزل مسکونی در باغ آذری
۷ سال پیش

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: تقاضا داریم که هموطنان ضمن احترام به جشن چهارشنبه سوری، اصول ایمنی را رعایت کنند.
۷ سال پیش

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران گفت: 110 دستگاه آمبولانس در سطح شهر تهران مستقر شدند.
۷ سال پیش



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
با سلام
من از زنجان هستم امسال دست دوستم با صورتش ب خاطر ی خوشی در عرض یه ساعت ب طور کلی از بین رفت ...
منم مثل شما ب حرف دیگران میخندیدم و مسخره میکردم اما
سال خودتونو با یه روز ناچیز خراب نکنین ک شاید عواقبش بیشتر از ی سالم باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
با سلام
من از زنجان هستم امسال دست دوستم با صورتش ب خاطر ی خوشی در عرض یه ساعت ب طور کلی از بین رفت ...
منم مثل شما ب حرف دیگران میخندیدم و مسخره میکردم اما
سال خودتونو با یه روز ناچیز خراب نکنین ک شاید عواقبش بیشتر از ی سالم باشه
Iran (Islamic Republic of)
mohmad
۱۴:۱۹ ۲۳ اسفند ۱۳۹۶
چهارشنبه سوری چه معنای داره ؟
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۲۳:۰۹ ۲۲ اسفند ۱۳۹۶
خدا قوت اتشنشانان عزیز خدا پشتو پناهتون باشه که جون خودتون برای ملت میذارین
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۲۳:۰۹ ۲۲ اسفند ۱۳۹۶
خدا قوت اتشنشانان عزیز خدا پشتو پناهتون باشه که جون خودتون برای ملت میذارین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۲۲ اسفند ۱۳۹۶
متاسفانه چهارشنبه سوری که یه سنت قشنگ ماهست تبدیل شده به چهارشنبه سوزی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۲۲ اسفند ۱۳۹۶
فقط چهار شنبه
Iran (Islamic Republic of)
یک فرهنگی
۱۹:۲۸ ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
ای کاش این چهارشنبه سوزی از فرهنگ ما ایرانیان برداشته میشد .در این میان افراد بیگناه گرفتار رفتار زشت کسانی مشوند که برای خود ارزشی قایل نیستند چه رسد که بفکر دیگران باشند ایکاش این سنت زشت برداشته میشد تا ما مادران نگران فرزندان بیگناه خود نباشیم چه میشود سالهاست شاهد آتش سوزی در این شب بوده ایم وکسی کاری از پیش نمیبرد
Iran (Islamic Republic of)
Dani
۱۱:۵۵ ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
حالا کاری به احتمال خسارت جانی هم ندارم
اینقد هزینه فشفشه و ترقه بکنی، آسایش مردم رو به هم بریزی، از کار و زندگیت بیوفتی
که چی مثلا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
خیلی حال دادامسال چه نارنجکایی ترکوندیم.کسایی که مخالف چهارشنبه سورین خب شرکت نکنن ولی نظرم خواهشان ندن چون این سنت دیرینه ماست حیف دست فراموشی بسپاریمش
Iran (Islamic Republic of)
داود
۲۲:۴۸ ۲۵ اسفند ۱۳۹۵
اونایی که با بکوب بکوب حال میکنن برن جبهه ... اونجام بکوب بکوبه .. یه طرف خمپاره میکوبن .. یه طرف یه جوون خودشو برا آرمان و وطن و دینش میکوبه زمین ..
واقعا خجالت آوره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۴ ۲۵ اسفند ۱۳۹۵
خداوند به خانواده های حادثه دیده صبر بده.
Iran (Islamic Republic of)
سامان
۱۹:۲۶ ۲۵ اسفند ۱۳۹۵
من اصلا از چهارشنبه سوری خوشم نمیاد
Iran (Islamic Republic of)
سامان
۱۹:۱۹ ۲۵ اسفند ۱۳۹۵
من اصلا از چهارشنبه سوری خوشم نمیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۲۵ اسفند ۱۳۹۵
تنها راهش اینه که هر کسی تو این جشن شرکت و با ساخت ترقه مصدوم شده و یا سوخته از مسئولیت بیمه خدمات درمانی خارج بشه چون به نوعی عمدی حساب میشه با این کار حساب دستشون میاد که با جون خود و مردم بازی نکنند.البته منظور من اون کسای نیست که در اثر حماقت افراد دیگه مصدوم می شوند.
Germany
امیر
۱۷:۵۴ ۲۵ اسفند ۱۳۹۵
ترقه میزنید که چی بشه
Netherlands
ناشناس
۱۱:۴۷ ۲۵ اسفند ۱۳۹۵
جريمه نقدي و زندان براي هر كسي كه شب چار شنبه سوري مياد بيرون بذارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۲۵ اسفند ۱۳۹۵
موافقم
Netherlands
ناشناس
۱۱:۱۱ ۲۵ اسفند ۱۳۹۵
سلام هم وطنان عزيز شما را به خدا نذاريد بچه هاتون به خاطر يه لذت كاذب خودشون وديگران رو پشيمون و نااميد بكنن شما را به قرآن شب عيد خانواده ها رو عزادار يا گرفتار و غمگين نكنيداين ترقه بازي و آتيش بازي ، بياين رسم اصيل ايراني يعني فقط روشن كردن آتيش و پريدن از روش (زردي من از تو ، سرخي تو از من ) و قاشق زني رو ادامه بديد
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۱:۰۲ ۲۵ اسفند ۱۳۹۵
خدا رو شکر که کشته نداشتیم.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۹:۰۶ ۲۵ اسفند ۱۳۹۵
این چهارشنبه سوری رو از زندگی مردم حذف کنید این خسارت و تلفات یعنی چی؟؟؟ چهار نفر رو اعدام کنید تا کسی جرأت ترقه بازی نداشته باشد.
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۱۰:۲۰ ۲۵ اسفند ۱۳۹۵
وای من از ترقه می ترسم خیلی بده سوختگی
Iran (Islamic Republic of)
حمیدخان
۰۸:۵۸ ۲۵ اسفند ۱۳۹۵
بازم این همه گفتن باز کاردادن دست خودشون وضررشمبه خودشون رسید .بمب ونارنجک .کی تو فرهنگ چهارشنبه سوری بوده .اگه صفت وسخت نمیگرفتن .کاتیوشا وخمپاره هم میاوردن .
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۱۰:۲۷ ۲۵ اسفند ۱۳۹۵
خدا فقط صبر بده به خانواده ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۹ ۲۵ اسفند ۱۳۹۵
با مواد منفجره بازی نکنن. نارنجک و بمب های دست ساز هم شد شادی؟؟؟؟؟؟؟
فقط و فقط وفقط بیچاره اون پدر و مادری که این شبها عزیزاشون رو بدحال میبینن.خداصبر شون بده.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۸:۰۰ ۲۵ اسفند ۱۳۹۵
واقعا درکش سخته . آخه بمب ساختن و منفجر کردن و تهدید جون و مال مردم چه لذتی داره؟؟؟یه نظامی که سال هاست کارش با نارنجک و بمب و ... وقتی این موادو میگیره دستش تمام حواس و دقتشو به کار میگیره که خطایی نکنه بعد اینا عین نقل و نبات و اسباب بازی مواد منفجره جابجا میکنن و آخرشم بوممممم همخودشون هم بقیه رو بدبخت می کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۰ ۲۵ اسفند ۱۳۹۵
من نمیدونم چهارشنبه سوری چه ربطی به ترقه و موادمنفجره داره
Iraq
ناشناس
۰۶:۱۰ ۲۵ اسفند ۱۳۹۵
سخته
Iran (Islamic Republic of)
ساغر
۰۳:۴۲ ۲۵ اسفند ۱۳۹۵
چی بگم اخه...
متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
الهام
۰۲:۲۸ ۲۵ اسفند ۱۳۹۵
چند ساله که به نیت گشایش کار رشته پلو میپزم و خانواده رو دور هم جمع میکنم.خداییش خیلی بی انصافیه که بعضیا زیر قولشون زدن و اتش نشانها رو اذیت کردن.ولی آمارها رو خوندم خدا رو شکر امسال ۳۰تا۴۰درصد کاهش مصدوم داشته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۲۵ اسفند ۱۳۹۵
آفرین
Iran (Islamic Republic of)
ثمین
۰۲:۲۶ ۲۵ اسفند ۱۳۹۵
خیلی عجیبه واقعا این که جشن نیست واقعا متاسفم واسه کسایی که این اوضاع رو درست کردن و خیلی از خانواده ها رو آخر سالی عزادار میکنن
Iran (Islamic Republic of)
مادر
۰۱:۳۶ ۲۵ اسفند ۱۳۹۵
من فقطدلم لرای مادر اون پسر چهارده ساله میسوزه که میوه دلش امشب پر پر شد خدا بهش صبر بده
تتورو خدا مادها اگه بچه هاتون رادوست دارید از بچه گی بهشون اموزش بدید اینکار ها شجاعت نیست این شبها به هیچ وجه اونهارا بیرون نفرستید تا مثل این مادر خدایی نکرده داغدار بشید نگید ما مواظبیم بچه هااز یه سنی دیگه قابل کنترل نیستند ولی اگه آموزش درست ببینند هیچ وقت احساس خطرناک نمیکنند
در آخر فقط برای این مادر متاسفم که لباسهای عید فرزندش همیشه نو وتاخورده میمونه وبعدازتعطیلات عید توی کلاس بجا ش یه گلدون میشینه ودوستایی که دیگه دوستشونو نمیبینن
تسلیت
Iran (Islamic Republic of)
سادات
۰۱:۳۲ ۲۵ اسفند ۱۳۹۵
کار اشتباهی است وقتی به خودت صدمه زدی ضرر زدی اون وقت است که پشیمان میشی چرا صورتت سوخته دستت سوخته رفیقات رو میبینی روت نمیشه تا سر کوچه بری چیزی بخری بد قیافه شدی تحریم چهار شنبه سوری
Iran (Islamic Republic of)
سادات
۰۱:۳۰ ۲۵ اسفند ۱۳۹۵
من از زمانی که تولد شدم یعنی زمانی که خودم رو شناختم و همونطور جشن بزرگ نوروز که نزدیکه 7 کشور به رسمیت میشمارند نوروز را من یادم نمیاد اصلا در چهارشنبه سوری شرکت کرده باشم چون اعتقادی به چهارشنبه سوری یعنی همون الکی ندارم آتش بازی شب چهارشنبه خرافات است تو خونت بشینی چند تا سوره بخون برای سال آینده ات دعا کن که از امسالت که یک سال گذشت از عمرت بهتر باشی خدا رو در نظر داشته باشه الله عظیم
Iran (Islamic Republic of)
جانباز
۰۹:۰۱ ۲۵ اسفند ۱۳۹۵
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۵ ۲۵ اسفند ۱۳۹۵
اینهایی که بر اثر مواد محترقه ميميرن یا مصدوم میشن اگر خودشون مقصر باشن یعنی خودکشی کردن که خدا فقط به دادشون برسه
Iran (Islamic Republic of)
مهدی عابدیان زیدی
۰۱:۱۱ ۲۵ اسفند ۱۳۹۵
یاخدا
Germany
ممد
۰۱:۰۲ ۲۵ اسفند ۱۳۹۵
چرا باید یه رهگذر چشمش آسیب ببینه ؟ این جزو تامین امنیت واس مردم حساب نمیشه ؟ خیلی از اینا باید حکم درس و حسابی در حد اعدام بگیرن تا بقیه شونم آدم بشن خواهشا جدی تر برخورد کنین
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۱۰:۲۵ ۲۵ اسفند ۱۳۹۵
سوختگی خیلی بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۷ ۲۵ اسفند ۱۳۹۵
دوسه ساله نه ترقه میخرم نه شرکت میکنم واقعا حیفه عمر و و پول و سلامتیه طرف که اینجوری به باد بره چه لذتی داره اینکار به چه قیمتی ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
الهه
۰۰:۴۵ ۲۵ اسفند ۱۳۹۵
ترقه چیه .خیلی خطرناکه
Iran (Islamic Republic of)
جعفر
۰۰:۱۸ ۲۵ اسفند ۱۳۹۵
تلاش كنيم به جامعه بياموزيم شأن انسان برتراست ازدست زدن باين رفتارهاى ناشايست واعمال خسارتبار خداعقل به ما داده براى اينكه خيروشركارهارابسنجيم
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۳:۵۴ ۲۴ اسفند ۱۳۹۵
فشار اقتصادی وزندگی مردم رو عقده ای کرده،عقده هاشونم دارن روی همدیگه خالی می کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۱ ۲۴ اسفند ۱۳۹۵
کسائی ک بعداز اینهمه هشدار ، بازم دست میزنن چ باید گفت ؟ اینا واسه هیچ خودشون به خودشون و به دیگران ستم میکنند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۲۴ اسفند ۱۳۹۵
ان شاالله هرکی تولید میکنه وهرکی میزنه بحق امام زمان خدا جواب بده
Iran (Islamic Republic of)
عليرضا كجاني
۲۳:۲۶ ۲۴ اسفند ۱۳۹۵
خداهمه آسيب ديدها راشفا بده. آخه چرا????
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۰۴ ۲۴ اسفند ۱۳۹۵
معلوم شد که همش ظاهریه احترام به آتش نشان ها.ما ایرانی ها عمل تو کارمون نیست همش شعار شعار شعار..فقط تویه چیز عمل داریم مواد م.....ر
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۱۰:۲۴ ۲۵ اسفند ۱۳۹۵
من از شنیدن این خبر خیلی ناراحت شدم خداصبر بده
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۰۴ ۲۴ اسفند ۱۳۹۵
شما را به خدا قسم می دهم که اصلا از خونه هاتون بیرون نرید. دست به آتش بازی نزنید و سلامتی خودتون را با هیچ چیزی معاوضه نکنید.
یا علی مدد
Iran (Islamic Republic of)
Mis.n
۲۲:۵۱ ۲۴ اسفند ۱۳۹۵
من اهل اسلامشهرم. متاسفانه حادثه فجیعی در اینجا رخ داده .منزل مسکونی دو طبقه بر اثر انفجار فرو ریخته..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۷ ۲۴ اسفند ۱۳۹۵
این ملکی بنده خدا بازم استراحت نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۲ ۲۴ اسفند ۱۳۹۵
واقعا نمیفهمم چرا بعضیا با کارهای خطرناک شادی آخرین چهارشنبه سال رو برای خودشون و برای دیگران به عزا تبدیل میکنن.
یعنی هنوز درس عبرت نگرفتن!!!؟
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۲:۳۸ ۲۴ اسفند ۱۳۹۵
بقول آیت الله خمینی: خدا انشاءالله همه مارا آدم کند....!!!
علیرغم اینهمه کمپین وتبلیغات وهشتگ و...... درخصوص منع (چهارشنبه سوزی ) و گرامیداشت آتشنشانان شهید، متاسفانه بازم شاهد اینهمه اتفاق ناگوارهستیم..!! ظرفیت هم خوب چیزیه!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۲۵ اسفند ۱۳۹۵
باعث تاسف است. وقتی عقل نباشد جان در عذاب است
Iran (Islamic Republic of)
رضایی
۲۲:۳۲ ۲۴ اسفند ۱۳۹۵
نمیشه از این رسم دیرینه گذشت به چه قیمتی کور شدن نقص عضو ...
Iran (Islamic Republic of)
بیسوادبی شناسنامه
۰۸:۲۰ ۲۵ اسفند ۱۳۹۵
کدام رسم دیرین؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۲:۲۳ ۲۴ اسفند ۱۳۹۵
خودشون دوست داشتن که آسیب ببینن ما چه کارشون داریم خدا عقل به ادم داده برای این موقع ها
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۲:۱۶ ۲۴ اسفند ۱۳۹۵
خودمان آدم نمی شویم،هزارتا پلیس واوژانس کاری نمیکنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۵ ۲۴ اسفند ۱۳۹۵
چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی
واقعاً متاسفم برای کساینکه این وضعیت رو در چهارشنبه آخر سال پیش می آورند
Iran (Islamic Republic of)
طاها
۲۲:۰۱ ۲۴ اسفند ۱۳۹۵
درشهر ما هیچ گونه حادثه ای بوجود نیامده بعلت اینکه مراسم شهر ما طبق سنت بوده واصول ایمنی رعایت گردیده است
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۲:۰۱ ۲۴ اسفند ۱۳۹۵
اینای که کشته میشن توی چهارشنبه سوزی شهید واینای که مجروح میشن با نارنجک جانباز حساب کنید وحقوق بدید شاید دست بردارن از این هیجانات کاذب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۴ ۲۵ اسفند ۱۳۹۵
خسته نشی یه وقت
Iran (Islamic Republic of)
جانباز
۰۸:۱۹ ۲۵ اسفند ۱۳۹۵
خدا کمک کنه
Iran (Islamic Republic of)
سید علی بهرامی
۲۱:۴۸ ۲۴ اسفند ۱۳۹۵
من بخاطر به احترام شهدای پلاسکو چهارشنبه سوری شرکت نکردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۰ ۲۴ اسفند ۱۳۹۵
من هرسال میرفتم ولی امسال نرفتم بیرون بازی پرسپولیسو دیدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۲۵ اسفند ۱۳۹۵
آفرین
Iran (Islamic Republic of)
شاهین
۲۰:۳۷ ۲۴ اسفند ۱۳۹۵
من از خونه بیرون نمی آیم
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۹:۵۹ ۲۴ اسفند ۱۳۹۵
خواهشا رعایت کنید

آخه سر و صدای و انفجار هم شد شاااااادی !!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۸ ۲۴ اسفند ۱۳۹۵
بازهم میگم خدابه دادنیروی انتظامی برسد امشب امشب شب سختیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۱ ۲۴ اسفند ۱۳۹۵
خدا بخیر کنه
آخرین اخبار