حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب سلامت و صلابت جامعه می شود

وزیر اطلاعات گفت: حضور حداکثری مردم ضامن سلامت و صلابت انتخابات است و این مهم اثر گذاری بیشتر را در جامعه به دنبال دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی به انتخابات پیش رو اشاره کرد و افزود: حضور حداکثری مردم می تواند ضامن سلامت و صلابت انتخابات شود تا اثر گذاری بیشتر آن را در جامعه شاهد باشیم .

وزیر اطلاعات در جمع مدیران کل استان به رویکرد وزارت اطلاعات در دولت یازدهم اشاره کرد وگفت : فضای کشور باید به گونه ایی باشد که فعال سیاسی و اجتماعی در آن فضا احساس آرامش کند و واهمه ایی نداشته باشد و این امنیت است که کرامت مردم را حفظ می کند.

وی در ادامه با بیان اینکه وقتی در جامعه شادی و نشاط باشد بستری برای امنیت و معنویت برقرار می شود تاکید کرد: این امنیت باید همراه با لبخند مردم باشد.

علوی تصریح کرد: ریشه ی آسیب های اجتماعی که برآمده از عقده ها و کمبود های جامعه است تخریب و آثار سوء اجتماعی برای آن جامعه به دنبال دارد.

وی افزود: در کشور دستگاه های مختلف اجتماعی و قضایی وجود دارد و تمامی این دستگاه ها نقش بسزایی در امنیت جامعه ایفا می کنند و باید این دستگاه ها با راهکارهای علمی و ایجاد هم افزایی مقابل بحران ها ایستادگی کنند.

وزیر اطلاعات درباره موفقیت های سربازان گمنام امام زمان (عج) اضافه کرد: این موفقیت ها در کنار موفقیت های علمی و نرم افزاری و سخت افزاری محقق شده و سربازان گمنام تیم های ترورسیتی بسیاری را در ایران شناسایی و منهدم کرده اند.

حجت السلام و المسلمین علوی با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب همواره از هم افزایی دستگاه اجرایی کشور در مباحث امنیتی ابراز رضایت دارند افزود: ثمره این هم افزایی همین امنیت بی بدیلی است که مقام معظم رهبری از آن یاد کردند .

وزیر اطلاعات به بیان روایتی از رسول اکرم (ص) اشاره کرد و افزود: براساس این روایت حضرت محمد(ص) می فرمایند من ماموریت ندارم که دل های مردم را بشکافم و ببینم در سر آنها چه می گذرد و ما از این روایت نتیجه می گیریم که نیت خوانی ممنوع است و اسلام همواره تاکید کرده که نباید وارد حریم خصوصی شخصی شویم .

حجت الاسلام و المسلمین ادامه داد: آبروی مردم محصول یک عمر زحمت آنها است و در روایت مختلف داریم که بازی کردن با آبروی مومن بدترین آزردن مومن است .



انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.