یار قدیمی همچنان در کنار کی روش؛

بلاتکلیفی مربیان ایرانی تیم ملی فوتبال همچنان ادامه دارد

در آستانه آغاز اردوی تیم ملی فوتبال، همچنان تکلیف ادامه همکاری مربیان ایرانی با کارلوس کی روش نامشخص است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که تیم ملی فوتبال کشورمان قرار است از فردا تمرینات آماده سازی رسمی خود را برای دیدار مقابل قطر و چین آغاز کند اما همچنان تکلیف ادامه  همکاری دستیاران ایرانی کی روش با تیم ملی در هاله ای از ابهام قرار دارد.

مهدی ترابی، عزت الله پورقاز، مسعود ابراهیم زاده، داریوش شجاعیان، محمدرضا اخباری، ساسان انصاری، مرتضی پورعلی گنجی، رامین رضائیان، احسان حاج صفی و پژمان منتظری بازیکنانی هستند که در روزهای اخیر زیر نظر اوسیانو داکروز دستیار پرتغالی کی روش در زمین پژوهشگاه صنعت نفت تمرین کرده اند. همین امر احتمال قطع همکاری سرمربی تیم ملی با دستیاران ایرانی را افزایش می دهد چراکه انتظار می رفت دست کم یکی از این مربیان، داکروز را در تمرینات آماده سازی ملی پوشان همراهی کند.

البته به نظر می رسد مهرداد خانبان در میان دستیاران ایرانی کی روش، شانس بیشتری برای تداوم فعالیت در تیم ملی داشته باشد. شنیده می شود خانبان که از ابتدای حضور سرمربی پرتغالی در تیم ملی فوتبال ایران عضوی از کادرفنی این تیم بوده، در روزهای اخیر برای ادامه همکاری با کی روش با وی به تعامل رسیده و از این لحاظ مشکلی ندارد.

در این میان همچنان تکلیف جواد نکونام و مارکار آقاجانیان نامشخص است و باید تا آغاز رسمی تمرینات تیم ملی منتظر ماند و دید که آیا سرمربی تیم ملی از موضع خود نسبت به دستیاران ایرانی خود کوتاه می آید یا خیر؟ 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار