یزدانی خبر داد

کاشت 5 هزار اصله درخت در محوطه نمایشگاه شهر آفتاب

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از کاشت 5هزار اصله درخت با اجرای سیستم آبیاری قطره‌ای در محوطه نمایشگاه شهر آفتاب و کاشت یک هزار اصله درخت در رینگ بیرونی نمایشگاه شهر آفتاب خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اعلام این مطلب اظهار داشت: با توجه به تجربه برگزاری نمایشگاه کتاب تهران در شهر آفتاب؛ امسال نیز با برگزاری جلسات مستمر، تمهیدات لازم برای برگزاری بزرگ‌ترین و مهم ترین رویداد فرهنگی کشور اندیشیده شده است که در نهایت منتج به رضایت مندی حداکثری شهروندان گردد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه کتاب تهران در شهر آفتاب، گفت: با توجه به برگزاری اولین دوره نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب و استقبال شهروندان از این نمایشگاه امسال نیز آماده سازی این مجموعه را برای حضور فرهیختگان، ناشران، اساتید دانشگاه، دانشجویان و سایر اقشار جامعه برعهده داریم و در این راستا از هیچ کوششی برای برگزاری این رویداد مهم فرهنگی دریغ نخواهیم کرد.

یزدانی ادامه داد: جلسات متعددی با حضور تمامی ستادها و کارگروه‌های مختلف به شکل مستمر در شهر آفتاب برگزار می شود تا نمایشگاه کتاب تهران در اردیبهشت ماه 96 بهتر از سال گذشته برگزار شود.

کاشت یک هزار اصله درخت در رینگ بیرونی نمایشگاه شهر آفتاب 

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در ادامه با بیان این که 5 هزار اصله درخت با اجرای سیستم آبیاری قطره ای در محوطه نمایشگاه شهر آفتاب کاشته شده است، گفت: با برنامه‌ریزی های انجام شده یک هزار اصله درخت نیز در رینگ بیرونی نمایشگاه کاشته شده است. ضمنا  500 مترمربع گل‌کاری و ترمیم گل‌کاری های سال گذشته نیز به انجام خواهد رسید.

وی تاکید کرد: تمامی تلاشمان را به کار خواهیم گرفت که این نمایشگاه را برای حضور شهروندان مهیا و خدمات رسانی مطلوبی را به آنان ارایه دهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار