ساری،

جلسه مجمع نمایندگان مازندران با وزیر آموزش و پرورش

اعضای مجمع نمایندگان مازندران با وزیر آموزش و پرورش دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، اعضای مجمع نمایندگان مازندران با وزیر آموزش و پرورش در مجلس شورای اسلامی دیدار کردند.

در این جلسه اعضای مجمع نمایندگان مازندران بر رفع مشکلات معیشتی فرهنگیان، تقویت معاونت پرورش برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی فرهنگیان و ساماندهی هدایت تحصیلی تاکید کردند.

دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش در این جلسه با اشاره به اهتمام مجلس در باره بودجه امسال فرهنگیان گفت: علاوه بر ۳ هزارو ۳۰۰ میلیارد تومان از محل یک دوازدهم شرکت های دولتی، امسال ۳ هزار میلیارد تومان دیگر و نیز ۳۰ درصد سهم فروش سیگار اضافه شد. که این موضوع نشان دهنده اهمیت معیشت فرهنگیان در مجلس شورای اسلامی است.

رضیان سخنگوی مجمع نمایندگان مازندران با بیان اینکه در آخرین جلسه این مجمع در محل کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی تشکیل شد، گفت: در این جلسه آخرین مسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی استان بحث و تبادل نظر و مقرر شد درجلسه آینده استاندار مازندران گزارش فعالیت های یکساله این استان را ارائه کند.

رضیان با بیان اینکه مجمع نمایندگان مازندران در سال 95 بیش از 20 جلسه داخلی و مشترک با وزارت خانه ها و دستگاه های اجرایی برگزار کرد، افزود: دراین جلسه بر مدیریت مطلوب سفرهای نوروزی در استان تاکید شد.

نشست بعدی مجمع نمایندگان مازندران سه شنبه 15 فروردین 96 در مجلس شورای اسلامی تشکیل می شود.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار