جدیدی در صحن علنی شورای شهر تهران؛

مردم باید متوجه شوند که چه شخصی برای آن‌ها کار کرده است/ تمام اعضای شورای شهر یکی هستند

عضو کمیسیون نظارت شورای شهر تهران گفت: جلسه ای برای ارایه کار 4 ساله نمایندگان برگزار شود تا مردم متوجه شوند چه کسی برای مردم کار کرده است.

مردم باید متوجه شوند که چه شخصی برای آن‌ها کار کرده است/ تمام اعضای شورای شهر یکی هستندبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عباس جدیدی عضو کمیسیون نظارت شورای شهر تهران در سیصد و سی و هشتمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز(سه شنبه) برگزار شد، اظهار داشت: چهارشنبه سوری واقعی که در قدیم انجام می شد، اصالت ایران را نشان می داد اما این استفاده از ترقه دور از اصالت ما ایرانی ها است.

وی افزود: شهرداری با استفاده از منابع ماده 16 و 17 کارهای خوبی از جمله کمک به خرمشهر و کربلا انجام داده است اما کاش بودجه ای هم برای آزادی زندانیان در شب عید اختصاص پیدا می کرد.

عضو کمیسیون نظارت شورای شهر تهران گفت: مهم ترین و محوری ترین وظیفه هر یک از نمایندگان مردم صداقت، راستگویی و شفاف سازی است و مردم حق دارند که بدانند کدام عضو شورا از آبروی خودش برای شهر خرج کرده و کدام یک از شهر برای خود خرج کرده است.

جدیدی ادامه داد: برخی از اعضای شورای شهر برای خودشان نشست خبری برگزار می کنند و افرادی هم صحبت های آن ها را منتشر می کنند، امروز با رسانه ها و نرم افزارهایی که آمده است می توان محاسن را معایب و معایب را محاسن نشان داد.

وی افزود: مردم حق دارند از طریق یک منبع درست از گزارش عملکرد 4 ساله نمایندگان خود آگاه شوند و بهترین منبع همین صحن علنی شورا است، با توجه به اینکه انتخابات نزدیک است، باید مردم فرصت داشته باشند که تحلیل کنند که کدام یک از نمایندگان آن ها درست کار کرده است.

عضو کمیسیون نظارت شورای شهر تهران بیان داشت: بارها به هئیت رئیسه شورا پیشنهاد دادم که جلسه ای با حضور اصحاب رسانه تشکیل و گزارش 4 ساله نمایندگان شورا ارایه شود، زیرا اولین خاصیت این جلسه این است که مردم متوجه می شوند چه کسی برای خود کار کرده و چه کسی برای مردم و یا چه کسی دنبال بهانه جویی بوده و چه کسی به دنبال نظارت و کار کردن.

در ادامه مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران گفت: تمام اعضای شورای شهر یکی هستند و کار جمعی انجام می شود و مردم سالاری دینی به همین معنی است و یک نفره کاری انجام نمی شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار