شاهرود؛

غرس 800 اصله نهال در دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود

کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در آستانه فصل بهار در پروژه کاشت ۸۰۰ اصله نهال شرکت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ سید حسین بدیعی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در حاشیه مراسم غرس نهال در این دانشگاه گفت :  این دانشگاه بر استمرار طرح یاد سبز شهدا در راستای حفظ و نگهداری محیط‌ زیست به‌عنوان امانت الهی و به ‌پاس ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان توجه ویژه دارد.

سید حسین بدیعی افزود: در این طرح ۵۰۰ اصله نهال زیتون و ۳۰۰ نهال از سایر انواع درختان در فضایی به وسعت شش هزار مترمربع در سطح دانشگاه و در جوار قبور پاک شهدای گمنام غرس شد.

وی تصریح کرد : اهمیت فضای سبز در دانشگاه برای ما بسیار بالا است و دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با داشتن هزاران مترمربع فضای سبز در این مورد پیشرو است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود، کاشت اصولی و از روی قاعده فضاهای سبز در این دانشگاه را از نقاط قوت آن دانست و اظهار داشت : همواره سعی شده تا در کاشت درختان و در کل ایجاد فضای سبز تمامی قواعد زیست‌محیطی و همچنین صرفه‌جویی در مصرف آب رعایت شود به‌طوری‌که هم‌اکنون در تمامی سطح فضای سبز دانشگاه فقط از آب‌یاری قطره‌ای استفاده می‌شود.

وی فضای این دانشگاه را به لحاظ زیبایی کم‌نظیر خواند و افزود : در ایام نوروز امیدواریم همکارانی که در این واحد دانشگاهی اسکان دارند بتوانند از این فضای زیبا و روح‌بخش استفاده کنند و ما مفتخریم با توجه به اینکه در میانه راه ارتباطی بین تهران و مشهد مقدس قرار داریم میزبان زائران علی بن موسی‌الرضا (ع) هستیم.

انتهای پیام / ذ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار