همدان؛

اسکان اضطراری به 43 مسافر در همدان

سرپرست امداد و نجات هلال احمر استان گفت: 43 مسافر شامگاه دوشنبه به علت ریزش برف و سرما در حسینیه ابتدای شهرک فرهنگیان همدان اسکان اضطراری شدند.

اسکان اضطراری به 43 مسافر در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حمیدعرفی یگانه اظهار داشت: با توجه به بروز تصادف زنجیره ای در نزدیکی پلیس راه همدان - ساوه و مسدود شدن راه به مدت پنج ساعت شماری از مسافران گرفتار در سرما اسکان اضطراری شدند.

وی بیان کرد: بروز سانحه زنجیره ای در ساعت 23 و 25 دقیقه از طریق تلفن گویای 112 هلال احمر اطلاع رسانی شد و تیم های امدادی برای امداد رسانی به حادثه دیدگان در صحنه حضور یافتند.

وی اظهار داشت: تیم های هلال احمر شامگاه دوشنبه به بیش از 270 حادثه دیده و 33 مصدوم امداد رسانی کرده و 10 نفر از مجروحان را به مراکز درمانی منتقل کردند.

سرپرست امداد و نجات هلال احمر استان همدان اضافه کرد: 12 نفر از مصدومان سانحه زنجیره ای شب گذشته به صورت سرپایی مداوا شده و چهار تن دیگر توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

وی بیان کرد: 2 نفر از مسافران در جریان برخورد یک دستگاه اتوبوس با کامیون جان باختند و عملیات رها سازی یک مسافر گرفتار در داخل خودرو موفقیت آمیز بود.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.