سنندج؛

تدابیر سازمان آرامستان‌های سنندج برای پنج شنبه آخر سال

مدیر عامل سازمان آرامستان های شهرداری سنندج گفت:سازمان آرامستان‌هایسنندج در تلاش است خدمات مطلوبی به زائران اهل قبور در آخرین پنجشنبه سال ارائه دهد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛توفیق سرفراز مدیر عامل سازمان آرامستان های شهرداری سنندج گفت:پنجشنبه آخر سال بهشت محمدی مملو از حجم بالایی از زائران اهل قبور است و به همین منظور سازمان برای خدمت رسانی شایسته با همه ظرفیت و توان اقدام می کند.

وی افزود: : این سازمان در راستای استقبال شایسته از زائران اهل قبور در پنج شنبه آخر سال جلسات لازم جهت هماهنگی با سازمان‌های اتوبوس رانی، تاکسی رانی، راهنمایی و رانندگی و نیروی انتظامی را برگزار کرده است.

وی گفت: با توجه به اینکه امسال لحظه تحویل سال نو هم روز دوشنبه است این سازمان آمادگی لازم برای میزبانی از زیارت کنندگان اهل قبور را در دو روز پنج شنبه و دوشنبه آخر سال را دارد.

سرفراز عنوان کرد: یکی از مهم ترین مشکلات در روزهای پایانی سال به دلیل حجم بالای مراجعه شهروندان به بهشت محمدی بحث ترافیک است که در همین راستا تمهیدات لازم برای رفع مشکل ترافیک و همچین رفاه حال شهروندان صورت گرفته است.

وی از بسته شدن درب ورودی بهشت محمدی در روز پنج شنبه و دوشنبه آخر سال خبر داد و خاطرنشان کرد: بیش از 30 دستگاه تاکسی در داخل محوطه بهشت محمدی به صورت رایگان شهروندان را جابجا خواهند کرد.

مدیر عامل سازمان آرامستان های شهرداری سنندج یادآور شد: رنگ آمیزی جداول، رفت و روب، نظافت و شستشوی داخل محوطه، گلکاری بهشت محمدی نیز از دیگر فعالیت‌های صورت گرفته جهت رفاه حال شهروندان در آستانه سال نو است چرا که نمای بصری آرامستان تاثیر بسزایی در روحیه زیارت کنندگان اهل قبور دارد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.