سمنان؛

احداث سالن های اختصاصی بدمینتون در سمنان و شاهرود

رئیس هیأت بدمینتون استان سمنان از احداث سالن‌های دوم اختصاصی بدمینتون در سمنان و شاهرود در سال 96 خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ علی مؤذن رئیس هیأت بدمینتون استان سمنان گفت : در بخش بانوان در رقابت‌های بین‌المللی دهه مبارک فجر برای نخستین بار در تاریخ بدمینتون سمنان، مقام سوم این رقابت‌ها را کسب کردیم که باعث سربلندی ورزشکاران سمنانی شد.

علی مؤذن با اشاره به برگزاری مجمع سالانه فدراسیون بدمینتون در اواخر فروردین‌ماه سال ۹۶، از برگزاری مجمع سالانه هیأت بدمینتون سمنان بعد از مجمع فدراسیون خبر داد.

وی در تشریح وضع زیرساخت‌های رشته بدمینتون در استان سمنان تصریح کرد: شهرستان‌های سمنان و شاهرود سالن اختصاصی بدمینتون دارند و در مجموع، وضع زیرساخت‌های بدمینتون در استان سمنان خوب و راضی‌کننده است.

رئیس هیأت بدمینتون استان سمنان با تأکید بر احداث سالن‌های دوم اختصاصی بدمینتون در سمنان و شاهرود اظهار داشت : احداث سالن‌های اختصاصی بدمینتون را در سال آینده در دستور کار داریم.

مؤذن با بیان اینکه مشکلات فنی خاصی در ورزش بدمینتون در استان سمنان نداریم و همکاری خوبی بین فدراسیون بدمینتون با هیأت بدمینتون استان وجود دارد، افزود : مشکلات اقتصادی داریم که گریبان ‌گیر تمام هیأت‌های ورزشی است.

رئیس هیأت بدمینتون استان سمنان جمعیت ورزشکاران بدمینتون در بخش غیرحرفه‌ای را در استان ۴۵ هزار نفر تخمین زد و خاطر نشان کرد : یک هزار بدمینتون ‌باز حرفه‌ای در استان سمنان داریم که با برخورداری از بیمه ورزشی ساماندهی شده‌اند.

انتهای پیام / ذ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.