ارسال بیش از 70 هزار اثر به جشنواره «مدرسه عشق»

دبیر اجرایی جشنواره سراسری «مدرسه عشق»از ارسال بیش از 70 هزار اثر از سراسر کشور به دبیرخانه پنجمین دوره جشنواره خبر داد.

ارسال بیش از 70 هزار اثر به جشنواره «مدرسه عشق»به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوانژ به نقل از روابط عمومی جشنواره سراسر جشنواره «مدرسه عشق»؛ احمد مداحی، دبیر اجرایی جشنواره مدرسه عشق ،از ارسال بیش از 70 هزار اثر از سراسر کشور به  دبیرخانه  پنجمین دوره جشنواره خبر داد.
 
این جشنواره از سال ۹۱ تاکنون به صورت سالانه برگزار شده و خوشبختانه در تمامی دوره ها استقبال بسیجیان از آن چشمگیر بوده است، به طوری که سال گذشته بیش از ۱۲ هزار اثر به دبیرخانه چهارمین جشنواره مدرسه عشق ارسال شد و امسال تعداد آثار با یک جهش شش برابری به بیش از 70 هزار اثر رسید. 

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به افزایش قابل توجه آثار طبیعتا فرایند بررسی اولیه، پالایش و انتخاب آثار نیازمند زمان بیشتری خواهد بود لذا مطابق پیش بینی ها  این فرایند در اردیبهشت سال ۹۶ به پایان خواهد رسید.

وی در ادامه گفت: این دوره از جشنواره در بخش هنرهای تصویری و نمایشی؛ هنرهای تجسمی، نشر و کتاب، موسیقی و سرود و بخش ایده و فعالیت‌های پایگاهی برگزار می شود و آثار راه یافته به بخش نهایی جشنواره نیز تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده از طریق سایت رسمی جشنواره به آدرس www.madreseheshgh.ir  اعلام خواهد شد.

مداحی در خصوص تعداد آثار رسیده به جشنواره مدرسه عشق  به تفکیک هر بخش گفت: در بخش های هنرهای تصویری و نمایشی  ۲۸۳۷ اثر،  هنرهای تجسمی ۳۴۲۱۸ اثر، نشر ۲۶۴۶ اثر ،  موسیقی و سرود ۲۱۲۳ اثر و ایده و فعالیت‌های پایگاهی ۳۰۲۵۳ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

گفتنی است، مراسم تجلیل از برگزیدگان پنجمین جشنواره سراسری مدرسه عشق (تولیدات فرهنگی، هنری بسیجیان سراسر کشور) نیمه اول سال آینده در تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.