معاون وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد؛

افتتاح بیش از ۷۰۰۰ واحد مسکن مهر در البرز/مسکن مهر باکیفیت تحویل مردم می‌دهیم

نریمان با بیان اینکه پرونده مسکن مهر تا پایان دولت یازدهم بسته می‌شود، گفت: به رغم برخی مشکلات، با تلاش و جدیت، مسکن با کیفیت تحویل مردم خواهیم داد.

افتتاح بیش از ۷۰۰۰ واحد مسکن مهر در البرز/مسکن مهر باکیفیت تحویل مردم می‌دهیمبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن نریمان معاون وزیر راه و شهرسازی روز دوشنبه در حاشیه بهره برداری از هفت هزارو ۱۷۰ واحد مسکونی مهر و ۶ پروژه روبنایی در شهر جدید هشتگرد استان البرز افزود: دولت مصمم است تا واحدهای مسکونی مهر با تامین زیر ساخت ها به مردم واگذار شود.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور به نقدهای وزیر راه وشهرسازی به موضوع مسکن مهر اشاره و اظهار کرد: این نقدها به نفع متقاضیان بوده تا نگاه بهتری به ساخت مسکن مهر وپروژه های روبنایی و زیربنایی آن شود.

وی بیان داشت: ما به رغم برخی مشکلات به تعهداتمان درقبال مسکن مهرعمل خواهیم کرد و طرح ها را با کیفیت تحویل خواهیم داد.

معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: برای تکمیل پروژه های مسکن مهر تمام تلاشمان را درانتخاب پیمانکاران متعهد و توانمند به کار خواهیم بست.

محسن نریمان گفت: ۳۰ هزارنفر در آینده نزدیک ساکن این واحدهای جدید مسکونی خواهند شد.

وی ادامه داد: برای ساخت این واحدهای مسکونی ۴۰ هزار میلیارد ریال از محل آورده مردم و تسهیلات بانکی هزینه شده است.

نریمان گفت: همچنین برای ساخت ۶ پروژه عمرانی شامل یک مدرسه، یک مسجد، ۲ ساختمان کلانتری ویک زمین ورزشی ۱۰۵میلیارد ریال توسط شرکت عمران شهر جدید هشتگرد پرداخت شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: تمام واحدهای مسکونی که امروز به بهره برداری رسید از آب، برق و گاز بهره مند هستند.

نریمان گفت: تمام اعتباراتی که برای ساخت پروژه های روبنایی دراین شهر هزینه می شود موجب ارزش افزوده مسکن مهر در آن شده است.

وی افزود: قبل ازپایان دولت یازدهم، ۱۰ هزار واحد مسکونی باقی مانده در شهرجدید هشتگرد تحویل متقاضیان خواهد شد.

وی همچنین از بهره برداری موقت از متروی شهرجدید هشتگرد درآینده نزدیک خبر داد واظهارداشت: بزرگترین ایستگاه متروی کشور درشهرجدید هشتگرد تا ۶ ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار