خدمت رسانی 3 هزارنیروی پلیس در ایام نوروزی

3 هزار نیروی انتظامی ، پلیس راه و راهور در طرح نوروزی خدمت رسانی می کنند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ سردار مظاهری رئیس فرمانده انتظامی خراسان شمالی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به راه اندازی فعالیت قرارگاه امام علی از 26 اسفند گفت: در طرح نوروزی 3 هزار نفر خدمت رسانی می کنند.

علیرضا مظاهری افزود:در طرح نوروزی 9 ایستگاه انتظامی ، 13 ایستگاه پلیس راه،12 ایستگاه راهور علاوه بر پاسگاه و کلانتری هایی که به صورت 24 ساعت خدمت رسانی می کنند در استان فعال هستند.

وی در خصوص تیم های گشتی و خودرویی در طول ایام نوروز گفت:102 دستگاه نیروی انتظامی،65 دستگاه از پلیس راه و راهور و 20 گشت پیاده روزانه خدمت رسانی می کنند.

سردار مظاهری با اشاره به نزدیکی به چهارشنبه سوری نیز گفت: امسال150 هزار و 961 عدد انواع مواد محترقه در استان کشف و29 نفر دستگیر شدند.

وی در خصوص محدودیت های ترافیکی نیز گفت: روزهای 27 تا 30 اسفند و همچنین 12  تا 14 اسفند از 8 صبح تا 24 تردد تریلرها ،کامیون ها در محور چمن بید –گرگان – جنگل گلستان به استثنا مواد سوختی و فاسد شدنی محدود می باشد.سردار مظااهری گفت: این محدودیت در روز 14 فروردین به دلیل برگزاری کشتی در محور اسفراین نیز اجرایی می شود.

در پایان جلسه از شعارسال" آرامش و نشاط واقعی با قانون مندی نظم اجتماعی "رونمایی شد.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.