تصویربرداری «دیوار به دیوار» از نیمه گذشت

تصویربرداری سریال نوروزی شبكه سوم سیما با نام «دیوار به دیوار» همچنان در تهران در حال پیگیری است.

تصویربرداری «دیوار به دیوار» از نیمه گذشتبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛به نقل از مشاور رسانه‌ای تصویربرداری سریال نوروزی شبكه سوم سیما با نام «دیوار به دیوار» همچنان در تهران در حال پیگیری است.

مجموعه تلویزیونی «دیوار به دیوار» به كارگردانی سامان مقدم و تهیه‌كنندگی حمید رحیمی نادی، قرار است از اواخر اسفند به صورت روتین روی آنتن شبكه سوم سیما رود.

پخش آنونس های این سریال به تازگی از این شبكه آغاز شده و قرار است در روزهای پیش رو یكی-دو آنونس جدید دیگر از مجموعه هم روی آنتن رود.

خبر دیگر درباره پروژه جدید سامان مقدم اضافه شدن سام نوری به گروه بازیگران این مجموعه است. نوری كه پیش تر با بازی در فیلم سینمایی «نهنگ عنبر» همكاری با این كارگردان را تجربه كرده، در سریال «دیوار به دیوار» هم در نقشی متفاوت و در سكانس‌های دادگاه مقابل دوربین رفت.

تصویربرداری این سریال همچنان در لوكیشن اصلی پروژه و در خانه‌ای در نیاوران و چند خیابان در حوالی مركز شهر در حال انجام است. تاكنون ٦٠ درصد از كار نیز مقابل دوربین رفته و تدوین نیز به صورت همزمان توسط سیامك مهماندوست پیش می‌رود.

اسامی دیگر بازیگران «دیوار به دیوار» که تاکنون همگی آنان مقابل دوربین رفته اند به ترتیب حروف الفبا عبارتند از: اشپیتیم آرفی، فرهاد آئیش، ویشکا آسایش، یاسمینا باهر، رویا تیموریان، پژمان جمشیدی، گوهر خیراندیش، حسن زارعی، علی شادمان، مجید شهریاری، آزاده صمدی، مهسا طهماسبی، جواد عسگری، شمسی فضل اللهی، رضا ناجی، مهوش وقاری.

این مجموعه بازیگران دیگری نیز خواهد داشت كه بزودی و در فواصل تصویربرداری به پروژه می‌پیوندند.

«دیوار به دیوار» با نام پیشین «خانه ما » در ٦٠ قسمت در حال تولید است و مضمونی کمدی دارد.

مجموعه داستان پنج خانواده را روایت می‌کند که به دلایلی مجبور می‌شوند سه ماه در یک خانه با یکدیگر زندگی کنند. این پنج خانواده پیش از این هیچ آشنایی با یکدیگر نداشته‌اند و در یک روز بنا به اتفاقی مجبور می‌شوند که با هم زندگی کنند و...


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.