اصفهان؛

سپرده‌گذاران قرض‌الحسنه با خدا معامله می‌کنند

سود پرداختی به سپرده خیرینی که در صندوق قرض‌الحسنه افتتاح حساب می‌کنند اندک است اما در مقابل پاداش و سود معنوی این عمل بسیار زیاد است و این خیرین با عمل خود با خدا مبادله می‌کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،معاونت سیاسی امنیتی استاندار اصفهان   امروز در مراسم افتتاحیه صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت با اشاره به اهمیت و جایگاه قرض‌الحسنه در آموزه‌های دینی و مذهبی اسلام گفت: اعطای قرض‌الحسنه به نیازمندان همانند هرس کردن درختان است که هر چه این هرس بیشتر و به‌ صورت مکرر انجام شود؛ بار درخت نیز بیشتر خواهد شد.

سید رضا عقدایی در ادامه افزود: سود پرداختی به سپرده خیرینی که در صندوق قرض‌الحسنه افتتاح حساب می‌کنند اندک است اما در مقابل پاداش و سود معنوی این عمل بسیار زیاد است و این خیرین با عمل خود با خدا مبادله می‌کنند.

معاونت سیاسی امنیتی استاندار اصفهان به گزارش‌های بخش اعطای تسهیلات کمیته امداد در سال‌های گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: بر اساس این گزارش‌ها فعالیت‌های خوبی در زمینه توانمندسازی اقشار ضعیف صورت گرفته است.

عقدایی در پایان گفت: با همکاری دولت و خیرین استان، کمیته امداد توانسته است افراد نیازمند را تحت پوشش قرار بدهد و در راستای بهبود شرایط زندگی گام بردارد که این امر در بسیاری از موارد به خودکفایی نیازمندان تحت پوشش منجر شده است و برخی از آن‌ها توانسته‌اند با ایجاد کارآفرینی برای افراد مستعد دیگر نیز ایجاد شغل و درآمد کنند.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.