اهواز؛

شناسایی نقاط ضعف استقلال خوزستان

سرمربی تیم لخویای قطر گفت: فردا بازی سختی در برابر تیم فوتبال استقلال خوزستان داریم. این تیم از دو بازی قبلی خود دو برد و ۶ امتیاز گرفته است برای ما به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ جمال بلماضی اظهار کرد: استقلال خوزستان حریف قدرتمندی است ولی ما آمادگی کامل برای رویارویی با این تیم را داریم.

وی افزود: استقلال خط دفاعی خوبی دارد و برای هر حریفی مشکل ساز است. البته ما سال های زیادی است که در رقابت های آسیایی بازی می کنیم و در ایران تاکنون با تیم های ذوب آهن و سپاهان بازی کرده ایم.

بلماضی بیان کرد: تیم های ایرانی هواداران خیلی خوبی دارند و روی کیفیت بازی حریف تاثیر می گذارند ولی ما بازیکنان با تجربه ای داریم که آمادگی حضور و بازی در برابر تماشاگران ایرانی را دارند.

سرمربی تیم فوتبال لخویای قطر اظهار کرد: با وجود اینکه استقلال خوزستان تیم قدرتمندی نشان داده است ولی آنها نقاط ضعفی هم دارند که به خوبی آنها را شناسایی کرده ایم ولی انتظار نداشته باشید این نقاط ضعف را به شما بگویم.

بلماضی عنوان داشت: تیم ما از آمادگی مطلوبی برخوردار است و هم اکنون در لیگ قطر در صدر جدول حضور داریم اما قطعا لیگ داخلی قطر با بازی های آسیایی متفاوت ولی ما آمادگی کاملی برای هر رقابتی داریم.

الموئذ علی بازیکن لخویا نیز در این نشست اظهار کرد: استقلال خوزستان تیم خوبی است ولی اینکه ما در این شرایط به استقلال خوردیم، کار سختی است. آنها در دو بازی قبلی خود 6 امتیاز گرفتند. ما هم تیم باکیفیتی داریم و بازیکنان باکیفیتی هم داریم که اینجا هستند تا بتوانند فردا سه امتیاز بازی را بگیرند. ما برای پیروزی آمدیم و اگر اینطور نبود، اصلا نمی آمدیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.