اردبیل؛

بهره برداری از 300 طرح نیمه تمام صنعتی در استان اردبیل

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در سه سال گذشته ۳۰۰ طرح نیمه‌تمام صنعتی در استان به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید حامد عاملی افزود: طی سه سال گذشته با هدف توسعه صنعتی استان چند برنامه در دستور کار بوده که از آن جمله تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام است.

وی افزود: در سه سال گذشته ۳۰۰ طرح نیمه‌تمام به بهره‌برداری رسیده که این رقم ۲۵ درصد کل واحدهای تولیدی استان را شامل می‌شود که این رقم 25 درصد کل واحدهای تولیدی استان را شامل می شود این نشان دهنده این است که یک چهارم طرح های تولیدی استان محصول این سه سال است و در این سه سال به بهره برداری رسیده است .

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان افزود: در واقع یک‌چهارم طرح‌های تولیدی استان در سه سال گذشته به بهره‌برداری رسیده است.

عاملی راهبرد دوم توسعه صنعتی را تلاش برای جذب سرمایه‌گذاری در حوزه صنعت دانست و گفت: جذب سرمایه‌گذاری در حوزه صنعت به جد مورد تأکید بوده و از دغدغه‌های مسئولان است.

وی متذکر شد: در سه سال گذشته درخواست‌های متعددی برای سرمایه‌گذاری در حوزه صنعتی استان به ثبت رسیده که رقم این درخواست‌ها معادل ۴۵ درصد کل درخواست‌های سرمایه‌گذاری استان از اول استان شدن است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.