معینی: امیدوارم نماینده شایسته‌ای در رقابت‌های جام جهانی باشید

دور جدید تمرینات تیم‌های ملی فوتبال جوانان و نوجوانان از ابتدای این هفته در مرکز تیم‌های ملی فوتبال ایران آغاز شد.

معینی: امیدوارم نماینده شایسته‌ای در رقابت‌های جام جهانی باشیدبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم‌های ملی فوتبال نوجوانان و جوانان در راستای آماده‌سازی جهت حضور در رقابت‌های پیش رو از روز شنبه ۲۱ اسفندماه اردوی خود را در مرکز تیم‌های آغاز کردند. در همین راستا صبح امروز فریدون معینی، رئیس کمیته جوانان بر سر تمرینات این تیم‌ها حاضر شد و لحظاتی را با آن‌ها صحبت کرد.

معینی ضمن تقدیر و تشکر از کادر فنی و بازیکنان هر دو تیم یادآور شد: بدون تردید صعود تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان به رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۷ با تلاش و زحمات شما عزیزان بدست آمد. از شما درخواست دارم نماینده شایسته‌ای در مسابقات جام جهانی که سال آینده در هند و کره جنوبی برگزار می‌شود، باشید.

وی در ادامه خطاب به بازیکنان گفت: از شما می‌خواهم با قرار دادن الگوی مناسب رفتاری در بیرون از محیط ورزش، نیز زندگی سالم را برای خودتان ن. سرلوحه قرار دهید و بازیکنانی نظیر گل محمدی و کریم باقری به عنوان الگو را انتخاب کنید.

سرپرست کمیته جوانان در پایان با چمنیان و پیروانی در ارتباط با شرایط فنی تیم و بازیکنان صحبت کرد و برای هر دو تیم آرزوی موفقیت کرد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار