اردبیل؛

ارائه تسهیلات به 1800 خانواده جانباز و ایثارگر در اردبیل

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل از ارائه تسهیلات به یک هزار و ۸۰۰ خانواده جانباز و ایثارگر در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی منصور لکورج از ارائه تسهیلات به یک هزار و 800 خانواده جانباز و ایثارگر در اردبیل خبر داد و بیان کرد: در این رابطه 20 میلیارد تومان تسهیلات ارائه شده و نیز 45 کتاب برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در اردبیل به چاپ رسیده است.

وی گفت: در حال‌حاضر مرکز توانبخشی ایثار استان اردبیل که در راستای خدمات‌دهی به خانواده‌های ایثارگران و جانبازان فعالیت می‌کند 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با برنامه‌ریزیهای انجام شده فاز دوم این مرکز در آینده نزدیک به بهره‌‌برداری می‌رسد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل از ارائه خدمات ورزشی و تفریحی در مرکز توانبخشی ایثار اردبیل خبر داد و افزود: این مرکز یکی از مجهزترین مراکز بنیاد شهید کشور است که در اردبیل نیز خدمات مختلفی را به جانبازان و ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا ارائه می‌دهد.

لکورج تصریح کرد: استان اردبیل سه هزار و 400 شهید والامقام را تقدیم انقلاب اسلامی ایران نموده است و نیز این استان 9 هزار و 300 جانباز و 700 آزاده را به انقلاب اسلامی تقدیم کرده و این استان نقش ارزنده‌ای در حفظ و پیروزی انقلاب اسلامی داشته است.

وی از ارائه سه هزار و 600 خدمات پزشکی به ایثارگران و جانبازان در اردبیل خبر داد و گفت: گلزار شهدای بهشت فاطمه استان اردبیل نیز به ثبت ملی رسیده است و مهمترین اهداف ما خدمات‌دهی بی‌منت به خانواده‌های معظم شهداست.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.