کرمانشاه؛

موافق فرهنگ دولتی نیستم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: جنس و جوهره فرهنگ، عمومی و مال مردم است و نباید آن را از مردم گرفت و دولتی کرد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛حجت‌الاسلام رحیم جعفری با بیان اینکه موافق فرهنگ دولتی نیستم افزود:مردم باید در حوزه فرهنگ مشارکت کنند و سهیم باشند این مشارکت به واسطه نهادهای عمومی غیردولتی، سمن‌ها، موسسات، مراکز فرهنگی، انجمن‌ها و حتی سرمایه‌گذاران محقق می‌شود.
 
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه در تمام دنیا فرهنگ در دست مردم و نمایندگان آنها است، کفت: البته ما با دولت فرهنگی مشکلی نداریم، دولتی که دید فرهنگی داشته باشد و از فرهنگ حمایت کند.

جعفری در ادامه بر لزوم توجه به عدالت فرهنگی هم تاکید کرد که یکی از اولویت‌های این دولت است و افزود: اخیرا شاهد برگزاری اجلاسی با حضور روسای تمام ادارات فرهنگ و ارشاد شهرستان‌های کشور بودیم که بیانگر توجه دولت به عدالت فرهنگی است.

وی همچنین از برنامه‌های خود برای حوزه فرهنگ و هنر استان کرمانشاه هم یاد کرد و ادامه داد: به اصحاب فرهنگ و هنر قول می‌دهم مطالبات آنها را پیگیری کنم و شان و جایگاه آن را نیز ارتقاء دهم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: آنچه که لایق این مردم است را نیز پیگیری خواهم کرد و رویکردم با همکاران نیز به شیوه دوستی و نه دستور و دیکته است.
 
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.