بیانیه فدراسیون کشتی در مورد میزبانی آبادان در جام جهانی

فدراسيون كشتی طی بيانيه ای قطعی شدن ميزبانی آبادان در مسابقات جام جهانی كشتی فرنگی را اعلام كرد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،متن این بیانه به شرح زیر است: 
 
در فاصله ٤٨ ساعت مانده تا آغاز رقابت های جام جهانی كشتی فرنگی، و در حالی كه برخی تیم ها برای شركت در مسابقات وارد كشورمان شده اند، فدراسیون كشتی با اظهار امیدواری مبنی بر اینكه مسولان استانی تعهدات خود را باتمام برسانند، قطعی شدن میزبانی جام جهانی در آبادان را اعلام كرد. 
 
انتظار می رود مسئولان استان خوزستان همچون مسئولان منطقه آزاد اروند به تعهدات خود در قبال میزبانی مسابقات طبق قول های داده بطور كامل  عمل نمایند تا مشكلی بابت برگزاری این رقابت ها كه به دقت توسط اتحادیه جهانی كشتی رصد می شود، نداشته باشیم.  
 
قطعا احترام به مردم عزیز خوزستان  دلیل اصلی واگذاری این میزبانی به این استان قهرمان پرور، آنهم با كمترین میزان خواسته از مسئولان استانی خوزستان، نسبت به سایر استانها بوده است. سازمان مدیریت كشتی كشور امیدوار است با حمایت های پرشور مردم عزیز خوزستان و ایران از ملی پوشان جوان و سرمایه های المپیك ٢٠٢٠ كشتی فرنگی كشور، در مقابل حریفان قدرتمند خود،  بتوانیم رضایت نسبی ملت شریف ایران را بدست آوریم.  
 
رقابت های جام جهانی كشتی فرنگی در حالی روزهای ٢٦ و ٢٧ اسفندماه با حضور هشت تیم برتر دنیا در سالن كوثر آبادان برگزار می شود كه تیم ایران در مرحله مقدماتی به ترتیب با كشورهای آلمان، روسیه و قزاقستان روبرو خواهد شد. 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۲۳ اسفند ۱۳۹۵
خوب است عزیزان
آخرین اخبار