قاسمپور: پرسپولیس نباید از هوادارانش کمک مالی می گرفت/ نفت آبادان آسانسور لیگ است

پیشکسوت فوتبال ایران گفت:درخواست باشگاه پرسپولیس از هوادارانش برای کمک مالی به این تیم کار درستی نبود.

ابراهیم قاسمپور در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص شرایط تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: به نظر من در بین چهار نماینده ایران در آسیا دو تیم استقلال و پرسپولیس شانس بیشتری برای صعود از گروه خود دارند، البته تیم استقلال خوزستان نیز در دیدارهای قبلی نتایج خوبی کسب کرده اما این تیم به دلیل مشکلات مالی با بحران روبرو شده است. 

وی افزود: تیم ذوب آهن نیز در لیگ قهرمانان آسیا شرایط خاصی دارد و بازی سختی برابر بنیادکار ازبکستان خواهد داشت، در مجموع برای هر چهار نماینده کشورمان آرزوی موفقیت می کنم.

پیشکسوت فوتبال ایران همچنین در مورد درخواست باشگاه پرسپولیس از هوادارانش برای کمک مالی به این تیم گفت: این اقدام باشگاه پرسپولیس کار درستی نبود، متاسفانه تیم های لیگ برتری با مشکلات مالی شدیدی روبرو شده اند تا حدی که برای تامین طلب مربیان پیشین خود متوسل به کمک هواداران می شوند.

وی با اشاره به اعتصاب و تهدید به افشاگری بازیکنان استقلال تصریح کرد: بازیکنانی که از ابتدای فصل تاکنون فقط سی درصد از مطالبات خود را دریافت کرده اند مجبور به اعتصاب و اعتراض می شوند، حداکثر عمر فوتبال حرفه ای یک بازیکن ده سال است و مدیران باشگاه ها باید به فکر آینده بازیکنان نیز باشند.

قاسمپور افزود: درخواست باشگاه پرسپولیس از هواداران برای کمک مالی و اعتصاب بازیکنان استقلال نشان از عدم توانایی برخی از مدیران این دو تیم دارد و بهتر است آنان در جایی به غیر از فوتبال خدمت کنند.

پیشکسوت فوتبال ایران با انتقاد از نتایج نامطلوب تیم نفت آبادان در لیگ شانزدهم عنوان کرد: تیم نفت آبادان به آسانسور لیگ تبدیل شده است، این تیم هر چند سال یک بار به لیگ برتر صعود می کند و سپس با کم توجهی و عدم حمایت کافی مدیران استان خوزستان به دسته پایین تر سقوط می کند.

قاسمپور ادامه داد: مسئولان باشگاه نفت آبادان ادعا می کردند که قصد دارند با امضاء قرارداد با بازیکنان بومی، فوتبالیست های مستعدی را به فوتبال ایران معرفی کنند اما متاسفانه به وعده خود عمل نکردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار