ارومیه؛

نخستین جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات در آذربایجان غربی

نخستین جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان آذربایجان غربی تشکیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛نخستین جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان صبح امروز به ریاست شیرازه محبت مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری و با حضور سایر اعضای کمیته در محل استانداری برگزار شد.

شیرازه محبت در این جلسه با تشریح برخی از مهمترین اهداف کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان گفت: زمینه سازی برای حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات و آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به موقع اخبار و اطلاعات مربوط به انتخابات از مهمترین اهدافی است که انتظار می رود اعضای کمیته توجه ویژه ای به آن داشته باشند.

وی تاکید کرد: اولین و مهمترین اصل در انتخابات، مشارکت مردم است فارغ از اینکه به چه کسی و یا کسانی رای می دهند؛ فلذا بسترسازی برای برگزاری هرچه پرشور و باشکوهتر انتخابات پیش رو باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان، ضرورت اقدامات تبلیغی و فرهنگی در روستاها برای حضور روستاییان در انتخابات را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: ممکن است در برخی از روستاها، احتمال ثبت نام افرادی بعنوان نامزد انتخابات شورای اسلامی روستا کم باشد که در این راستا نیز لازم است از ظرفیت های تبلیغی و اطلاع رسانی بویژه ظرفیت رسانه ملی بهره گیری شود.

وی همچنین بر لزوم آمادگی و مقابله با هرگونه حرکت های تفرقه آمیز میان مردم و اقوام استان تاکید و خاطرنشان کرد: برخی مترصدان فرصت و معاندان نظام در آستانه انتخابات سعی دارند با استفاده از ابزارهای مختلف بویژه استفاده از فضای مجازی، فضا را متشنج و با ایجاد ناامیدی و تفرقه، میان مردم و نظام فاصله بیندازند که لازم است در این خصوص هم تدابیر و تمهیدات لازم اندیشیده و بکارگیری شود.

شیرازه افزود: در راستای استفاده بهینه از ظرفیت های تبلیغی موجود در جهت برگزاری هر چه پرشورتر انتخابات، نشست هم اندیشی با رسانه ها و روابط عمومی دستگاهها و همچنین جلسه ای با حضور روسای کمیته های اطلاع رسانی انتخابات شهرستان ها برگزار خواهد شد.

در این نشست، اعضای کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان نیز پیشنهادات خود را در راستای ارتقای سطح کیفی اطلاع رسانی و تبلیغات در انتخابات و ایجاد زمینه های حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای مطرح کردند.

در این جلسه، احکام اعضای کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان نیز که به امضای معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رییس ستاد انتخابات استان رسیده به آنان ابلاغ شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.