سمنان؛

تصویب طرح های گردشگری در گرمسار و مهدیشهر

طرح گردشگری پیشنهادشده در جاده مهدی‌شهر – شهمیرزاد دارای چهار هزار و 750 مترمربع عرصه و بیش از 11 هزار مترمربع زیربنا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ حسین خواجه بیدختی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان گفت: برای راه‌اندازی مجتمع گردشگری پیشنهادی در مسیر گرمسار به بنه کوه، سرمایه‌گذاری به مبلغ 13 میلیارد تومان پیش‌بینی‌شده است و این مجتمع زمینه اشتغال 55 نفر را فراهم می‌کند.

حسین خواجه بیدختی با بیان اینکه سرمایه‌گذار این پروژه دارای یک هکتار زمین است که خواستار تغییر کاربری آن و دریافت یک هکتار زمین در جوار آن است، اظهار داشت: طرح گردشگری پیشنهادشده در جاده مهدی‌شهر – شهمیرزاد دارای چهار هزار و 750 مترمربع عرصه و بیش از 11 هزار مترمربع زیربنا است.

وی افزود: طرح پیشنهادی، مجموعه گردشگری-تجاری – اقامتی است که شامل واحدهای پذیرایی و رستوران، سالن اجتماعات، بازارچه سنتی، شهربازی مسقف و ... خواهد بود.

مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان با بیان اینکه سرمایه‌گذار زمین موردنیاز برای اجرای این طرح را در اختیار دارد، تصریح کرد: حجم سرمایه‌گذاری پیش‌بینی‌شده برای اجرای این طرح 20 میلیارد تومان است.

خواجه بیدختی گفت: اعضای کارگروه گردشگری استان سمنان با اجرای طرح گردشگری در مسیر گرمسار به بنه کوه موافقت کردند و کلیات بخش گردشگری طرح گردشگری مسیر مهدی‌شهر به شهمیرزاد مورد موافقت قرار گرفت و مقرر شد این طرح در کارگروه زیربنایی موردبررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.