مشهد؛

آغاز محدودیت‌ تردد درجاده های خراسان رضوی

محدودیت‌ تردد درجاده های خراسان رضوی از 25 اسفند امسال اعمال می شود.

آغاز محدودیت‌ تردد درجاده های خراسان رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ابراهیم نصری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: با هدف تسهیل در عبور و مرور و افزایش ضریب ایمنی سفرهای نوروزی، محدودیت ها و ممنوعیت های تردد در محورهای استان از 25 اسفند 95 تا 15 فروردین 96 اعمال خواهد شد.
وی افزود: در ایام اجرای طرح نوروزی، عبور و مرور انواع موتورسیکلت در همه آزادراه ها و بزرگراه ها و همچنین تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای کامیون ها و تانکرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی دارای مجوز از پلیس راهور ناجا، در همه محورهای برون شهری استان ممنوع است.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی افزود: تردد انواع تریلر و کامیون از ساعت 12 تا 22 روز 26 اسفند، از ساعت 8 تا 22 روزهای 27 تا 30 اسفند و همچنین روزهای 12 و 14 فروردین 96 در محورهای مشهد به قوچان، مشهد به سبزوار و مشهد به تربت حیدریه ممنوع است.
نصری گفت: ورود و تردد همه خودروهای حامل مواد سوختی در خراسان رضوی از ساعت 7 روز 26 اسفند تا ساعت 7 روز یکشنبه 6 فروردین و همچنین از ساعت 7 روز 11 فروردین تا ساعت 24 روز 14 فروردین 96 ممنوع است؛ این خودروها در ایام مجاز فقط در ساعات روز مجاز به تردد هستند و در ساعات شب ملزم به توقف در محل های ایمن بین راهی هستند.
وی گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در روز 13 فروردین در همه محورهای برون شهری خراسان رضوی ممنوع خواهد بود.
انتهای پیام// م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۰:۳۸ ۲۵ اسفند ۱۳۹۵
خوب اینکه از 25 اسفند تعطیل تردد ممنوع می کنید یعنی باربری ها محموله های مردم تحویل نمی گیرند و این موجب کسادی بازار در شب عید می شود حداقل این محدودیت را از 28 اسفند اعمال می کردید نه از یک هفته قبل از عید.