کرمان؛

تدابیرلازم برای جلوگیری از وقوع مجددسیل دربردسیر

تیمی از کارشناسان فنی استانداری، شرکت آب منطقه ای، منابع طبیعی، کشاورزی و فرمانداری بردسیر از مسیر سیل بردسیر شامل حنفیه، رودخانه داخل شهر و بندهای خاکی بازدید کردند.

تدابیرلازم برای جلوگیری از وقوع مجددسیل دربردسیربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛وفایی معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بردسیر گفت: با توجه به ورود سامانه بارش زا از دوم فروردین 96 باید تمهیدات لازم بخصوص برای کنترل موقت سیل و جلوگیری از وقوع مجدد حادثه توسط دستگاه های ذیربط اندیشیده شود.

وی خواستار بررسی دقیق و برنامه ریزی برای حل و فصل دائمی مشکل سیل شهرستان شد و افزود: سال 82 نیز شهرستان بردسیر دچار سیل و خسارت شد و بر اثر سیل امسال بیش از 700 خانوار دچار خسارت شدند.

وفایی خاطر نشان کرد: همه نهادهای ذیربط باید اهتمام لازم را در جهت مرتفع کردن دائمی سیل شهرستان داشته باشند.

وی تصریح کرد:در این جلسه مقرر شد مطالعات مسیر و مسیل های بردسیر از ابتدای دشت های حنفیه تاابتدای رودخانه داخل شهر و خروجی آن توسط منابع طبیعی، مطالعات مربوط به حوزه آب ورودخانه ها را آب منطقه ای، پل ها و مسیر رودخانه داخل شهر توسط شهرداری،
همچنین سایر نهادهای مربوطه انجام و گزارشهای جمع بندی به استانداری ارسال شود.

گفتنی است:سیل اول اسفند جاری پس از شکستن بند خاکی حنفیه با ورود از رودخانه مرکز شهر و طغیان آن، وارد منازل مسکونی و بسیاری از خانه ها ی منطقه بوستان و گلستان شورا ،منطقه بلوار وجوشوربردسیر،اطراف امامزاده سیدمحمد (ع)،روستای میمنیه و زیرساخت های شهری و برخی ادارات دچار خسارت شد.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.