غلامی: از حضور آملی‌ها در سالن خوشحال شدم/ پیکان حریف سرسختی بود

سرعتی‌زن تیم والیبال بانک سرمایه گفت: از حضور همشهریان آملی‌ام که به خانه والیبال آمده بودند بسیار خوشحال شدم.

غلامی: از حضور آملی‌ها در سالن خوشحال شدم/ پیکان حریف سرسختی بودعادل غلامی در گفتگو با  خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از قهرمانی در لیگ برتر والیبال، ضمن ابراز خوشحالی گفت: این پیروزی را به خانواده بانک سرمایه تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: در دیدار رفت فینال به سختی توانستیم تیم پیکان را شکست دهیم و متوجه شده بودیم که حریف سرسختی را پیش رو داریم. در این مسابقه تلاش کردیم خطاهای فردی را کاهش دهیم و این امر موجب شد از همان ابتدا برتری داشته باشیم و در نهایت 3 بر صفر به پیروزی برسیم.

وی افزود: پیکانی‌ها نسب به دیدار رفت کمی ضعیف‌تر ظاهر شدند و قطعا  نبودن امیرغفور به دلیل مصدومیت روی روند کاری این تیم تاثیرگذار بود.

غلامی ادامه داد: هر دو تیم از لحاظ بدنی خسته بودند و شاید همین موضوع موجب شده بود بازی از بعد فنی چندان با کیفیت نباشد. در کل ما به موفقیت بزرگی رسیدیم و توانستیم عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهیم.

ملی‌پوش تیم بانک سرمایه درباره حضور هوادارنش که از آمل به تهران آمده بودند، گفت: این خیلی خوشحال کننده بود که همشهریانم درسالن بودند. حضور آن ها به من انگیزه می‌داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار