اصفهان؛

امضاءتفاهمنامه همکاری شهرک علمی تحقیقاتی و اتاق بازرگانی اصفهان

تفاهمنامه همکاری بین شهرک علمی تحقیقاتی و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان با هدف تجاری سازی ایده های شرکت های دانش بنیان و ارائه راه حل برای مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی استان منعقد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان روز یکشنبه اعلام کرد: براساس این تفاهمنامه طرفین همچنین در زمینه نوسازی و بهسازی واحدهای تولیدی اصفهان با یکدیگر همکاری می کنند.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان در مراسم امضای این تفاهمنامه که در شهرک علمی تحقیاتی اصفهان برگزار شد، گفت: شرکت‌های دانش ‌بنیان می‌ توانند نقش مهمی در نوسازی و بهسازی واحدهای تولیدی استان داشته باشند.

سید عبد الوهاب سهل ‌آبادی از آمادگی اتاق بازرگانی اصفهان برای راه‌اندازی دفتر این اتاق در شهرک علمی تحقیقاتی خبر داد و افزود: حضور اتاق بازرگانی و شرکت‌ های بزرگ تولیدی استان می‌ تواند زمینه حضور شرکت‌ های خارجی در این شهرک را فراهم سازد.

وی خواستار عضویت شرکت‌ های دانش ‌بنیان در اتاق بازرگانی اصفهان شد و گفت: حضور منسجم فعالان اقتصادی در قالب اتاق بازرگانی می ‌تواند ظرفیت ‌های جدید برای توسعه کسب‌ و کار اعضا بویژه شرکت‌ های دانش‌ بنیان ایجاد کند.

رییس شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان نیز در این مراسم، از آمادگی این شهرک برای برقراری روابط تجاری و علمی با اتاق بازرگانی اصفهان خبر داد.

امضاءتفاهمنامه همکاری شهرک علمی تحقیقاتی و اتاق بازرگانی اصفهان
مهدی کشمیری بااشاره به فعالیت شرکت‌های دانش ‌بنیان در دو پارک شیخ بهایی و ابوریحان، افزود: شرکت های دانش بنیان اصفهان سالیانه یکهزار و 400 میلیارد تومان گردش مالی و 10 میلیون دلار صادرات دارند.

وی اضافه کرد: 60 هکتار زمین در دو پارک به متقاضیان ارائه شده است و دولت ( با 100 میلیارد تومان) و بخش خصوصی ( با 300 میلیارد تومان) سرمایه‌گذاری مستقیم در این شهرک انجام داده اند.

کشمیری خواستار ارتباط تنگاتنگ واحدهای صنعتی استان با شرکت‌ های دانش‌ بنیان شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان شد و گفت: تاکنون برخی از واحدهای تولیدی بزرگ استان در این شهرک، دفتر ایجاد کرده و از فناوری و نوآوری شرکت‌ ها بهره می‌ گیرند.

 در این نشست آموزش و تقویت روابط بین‌الملل دو هدف مهم اتاق بازرگانی اصفهان عنوان شد که شهرک علمی تحقیقاتی می‌تواند در هر دو بخش با اتاق بازرگانی اصفهان همکاری داشته و بهره مند شود.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار