بازداشت خاطیان چهارشنبه سوری تا پایان نوروز

استاندار تهران گفت: افرادی که در آخرین چهارشنبه سال (چهارشنبه سوری) موجب اخلال در نظم عمومی شده و برای شهروندان ایجاد مزاحمت کنند، تا پایان تعطیلات نوروز میهمان مراجع انتظامی و قضائی می شوند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، استاندار تهران گفت: افرادی که در آخرین چهارشنبه سال (چهارشنبه سوری) موجب اخلال در نظم عمومی شده و برای شهروندان ایجاد مزاحمت کنند، تا پایان تعطیلات نوروز میهمان مراجع انتظامی و قضائی می شوند.
 
سیدحسین هاشمی عصر یکشنبه درحاشیه جلسه پدافند غیرعامل در جمع خبرنگاران افزود: تدابیر لازم برای برقراری نظم و انضباط عمومی در شب چهارشنبه آخر سال اتخاذ شده و از عموم شهروندان می خواهیم که دراین شب، رعایت حال دیگران را نیز بکنند.
 
وی گفت: منعی برای شادمانی مردم و برگزاری جشن و شادی در آستانه سال نو وجود ندارد، البته انتظار داریم که مردم حقوق شهروندانی که ممکن است فرد بیمار یا سالخورده ای در منزل داشته باشند را رعایت کرده و مورد توجه قرار دهند.
 
هاشمی گفت: در آستانه 2 عید ولادت حضرت فاطمه (س) و نوروز باستانی قرار داریم و همه باید تلاش کنیم این دو مناسبت با جشن و شادی و بدون هرگونه حادثه تلخی برگزار شود.
 
استاندار تهران به کسانی که در آیین چهارشنبه سوری برای شهروندان ایجاد مزاحمت کرده و در نظم عمومی اخلال ایجاد کنند، هشدار داد که اینگونه افراد در صورت محرز شدن انجام رفتارهای ناهنجار، تا پایان تعطیلات نوروزی میهمان مراجع انتظامی و قضائی خواهند بود.
 
منبع:ایرنا
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار