اصفهان؛

رونمایی از پویانمایی‌های «گردان تک نفره»، «پل» و نماهنگ «مدافعان حرم»

مراسم رونمایی از نماهنگ «مدافعان حرم» با صدای صادق آهنگران و حمید قربانی و پویانمایی‌های «گردان تک نفره» ، «پل» برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امروز مراسم رونمایی از تولیدات فاخر فرهنگی سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان در نمازخانه سپاه صاحب‌الزمان با رونمایی از 2 پویانمایی ساخته شده توسط مرکز پویانمایی سپاه برگزار شد.

در این مراسم قسمت‌هایی از پویانمایی‌ها در مورد شهید محسن صفوی و شهید زرین برای اولین بار به نمایش در آمد.

مرکز پویانمایی سپاه سال 1392 تأسیس شده و از سال 94 شروع به فعالیت کرد و هم اکنون 20 نفر متخصص جذب این مرکز شده‌اند، تولیدات این مرکز تا کنون موفق به کسب بهترین پویانمایی رئال سه بعدی برای پویانمایی «زنده بود» از جشنواره‌های آب، بهترین پویانمایی فانتزی سه بعدی برای پویانمایی «قطره بازیگوش» در جشنواره بهشت در قاب تصویر و دیپلم افتخار بهترین پویانمایی جشنواره سنگر برای پویانمایی «دوستان حقیقی» شده است.

از تولیدات این مرکز می‌توان از پویانمایی گردان تک‌نفره که در مورد شهید زرین است، پویانمایی سه بعدی رئال «پل» در خصوص شهید محسن صفوی، موشن گرافی دفاع مقدس در مورد ابداعات شهید صفوی در جنگ، پویانمایی سه بعدی در مورد زندگی امام در نوفل‌لوشاتو، پویانمایی کات اوت با نام «رندی رسانه» و برخی سرودها و مستندهای دیگر نام برد.

همه عوامل آثاری که امروز رونمایی شد از ظرفیت بسیج استان اصفهان استفاده شده است.

همچنین در این مراسم از نماهنگ «مدافعان حرم» با صدای صادق آهنگران و حمید قربانی رونمایی شد؛ بازیگران این کلیپ برای اولین بار جلوی دوربین رفتند.

در پایان این مراسم نیز غلامرضا سلیمانی فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) از تولید کنندگان این آثار قدردانی کرد.

در پایان از صاحبان و تولید کنندگان آثار فاخر فرهنگی توسط فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) و فرزند شهید صفوی و شهید زرین تجلیل شد.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.