رحمتی:پیش از سال جدید عیدی خوبی به هواداران می دهیم/ اگر بی عدالتی نبود،تیم دوم جدول لیگ برتر بودیم

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: تيم حريف را به خوبى آناليز كرده ايم و امیدوارم پیش از سال جدید عیدی خوبی به هواداران و هموطنان بدهیم.

رحمتی:امیدوارم پیش از سال جدید عید خوبی به هواداران بدهیم /عدالت رعایت می‌شد ما الان تیم دوم جدول لیگ برتر بودیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان سیدمهدی رحمتی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل لوکوموتیو ازبکستان اظهار داشت: در سال‌های گذشته نيز همواره با تیم‌های ازبکستانی هم‌گروه بودیم و شناخت کافی از آنها داریم و می‌دانیم که تیم قدرتی هستند.

وى افزود: تیم‌های ازبکستانی تکیه بر قدرت بدنی و کار تیمی دارند. همان‌طور منصوریان سرمربى تيم نيز اعلام كرد ما به خوبى این تیم را آنالیز کردیم و شناخت کافی از آن داریم. امیدوارم پیش از سال جدید عید خوبی به هواداران و هم‌میهنان بدهیم.

كاپيتان تيم فوتبال استقلال ادامه داد: هواداران ما شرایط را به خوبی درک می‌کنند. ما در ابتدای فصل تغییراتی داشتیم و نتوانستیم در ابتدای لیگ نتایج خوبی بگیریم، اما رفته رفته خودمان را بالا کشیدیم و توانستیم به رده سوم جدول رده‌بندی برسیم. اگر عدالت رعایت می‌شد ما اکنون در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر ایران بودیم. اکنون هم همچنان چند بازی تا پایان لیگ برتر باقی مانده و ما می‌توانیم خودمان را به رده‌های بالاتر برسانیم، چون فاصله زیادی با تیم دوم جدول نداریم.

رحمتى تاکید کرد :ما همچنین نیم‌نگاهی هم به قهرمانی داریم و در حال حاضر هم در کوران لیگ قهرمانان آسیا هستيم. امیدوارم هواداران همچنان به حمایت‌شان از ما ادامه دهند و به حواشی توجه نکنند. ما پیش از این بازی تصمیم گرفتیم که تا پایان دیدار مقابل لوکوموتیو صحبتی انجام ندهیم و حالا امیدواریم که هواداران مانند بازی با سایپا ما را حمایت کنند تا بتوانیم فردا سه امتیاز را به آنها تقدیم کنیم.

دروازه بان تيم فوتبال استقلال گفت: ما از تمام اطلاعات پشت پرده خبر داریم و فردا پس از اینکه با حمایت 100 هزار نفری هواداران‌مان بازی را بردیم به همه آنها اشاره می‌کنیم.
 نه من، بلکه همه بازیکنان فردا پس از بازی همه مسائل چند وقت پیش را بازگو خواهند کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۰۸:۵۲ ۲۳ اسفند ۱۳۹۵
جوگیر نشو .تحریک نکن بازیکن ومربی وهوادارو .عیدی پیشکش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۲۲ اسفند ۱۳۹۵
اگر بی هدالتی نبود !! بابا با کمک داورا سومید خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خوبه نگفتی اول خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
آخرین اخبار