پیکر پاک و مطهر شهید گمنام در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه تشییع شد

پیکر پاک و مطهر شهید گمنام ۸ سال دفاع مقدس با حضور پاسداران منطقه دوم نیروی دریایی سپاه و سایر اقشار مردم شهیدپرور بوشهر تشییع و دفن شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، پیکر پاک و مطهر شهید گمنام والامقام 8 سال دفاع مقدس بعدازظهر امروز بر روی دستان  مردم قدرشناس بوشهر و کارکنان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه از چهار راه بیمارستان تامین اجتماعی بوشهر تشییع و در شهرک امام خمینی(ره) نیروی دریایی سپاه دفن شد.

آیین وداع با این شهید گرانقدر نیز شامگاه شنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

 این شهید والامقام با 17 سال سن در جریان عملیات بدر در شرق دجله به شهادت رسیده است که امروز با تشییع با شکوه از این شهید، در مسجد شهرک امام خمینی(ره) نیروی دریایی سپاه آرام گرفت.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در این مراسم ضمن تجلیل از رشادت‌های شهدای والامقام اظهار داشت: خون مطهر شهدای والامقام، انقلاب اسلامی را در مقابل انوع ترفندها بیمه کرده و سبب سربلندی و عزت ایران اسلامی شده است.

سردار علی رزمجو با اشاره به دستگیری تفنگداران متجاوز آمریکایی در سال گذشته توسط کارکنان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه خاطر نشان کرد: دستگیری تفنگداران متجاوز آمریکایی سال گذشته در اطراف جزیره فارسی، پس از دفن شهدای گمنام دراین جزیره به وقوع پیوست که این  مهم به لطف و عنایت این شهدای والامقام محقق شد.

منبع تسنیم

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.