شیراز؛

كلاهبردار تورهای مسافرتی در دام قانون

كلاهبردار تورهای مسافرتی ارزان قیمت در فارس دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فرمانده نیروی انتظامی استان فارس گفت: با اعلام گزارش چندین فقره مرجوعه قضائی با موضوع کلاهبرداری از طریق درج آگهی فروش تور های لحظه آخری و چارتر در سایت ها با قیمت مناسب، موضوع در دستور كار مأموران پلیس فتا قرار گرفت.


سردار گودرزی فرمانده نیروی انتظامی استان فارس افزود: در بررسی های انجام شده مشخص شد فرد آگهی دهنده شماره کارت بانكی را برای گرفتن وجه از مشتریان معرفی و پس از دریافت وجه فایل پی دی اف بلیط و برگه رزرو هتل را برای مشتریان ارسال می کند که مشتریان پس از مراجعه به فرودگاه متوجه جعلی بودن بلیط ها می شوند.

وی گفت: تیم ویژه ای در این خصوص تشکیل و مشخص شد متهم با این شگرد اقدام به کلاهبرداری وسیع در کشور و بخصوص استان های فارس، خراسان رضوی، ایلام، اصفهان، تهران، کرمانشاه، کرمان و خوزستان كرده است که در ادامه مشخص شد متهم از طریق ایمیل و هفت خط تلفن همراه اقدام به درج آگهی در فضای مجازی كرده و از طریق اکانت های واتس آپ و تلگرام ایجاد شده با شماره های مذکور با مشتریان خود در ارتباط بوده است.
 
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس تصریح كرد: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی لازم هویت اصلی متهم شناسایی و در یكی از شهرهای استان هرمزگان دستگیر شد و در بازرسی از مخفیگاه این فرد دوازده عدد کارت بانکی مورد استفاده كشف شد.

سردار گودرزی افزود: متهم در بازجویی های اولیه به 40 فقره کلاهبرداری به این روش اعتراف که پس از بررسی های به عمل آمده مشخص شد مبلغ های کلاهبرداری بین 600 هزار تومان تا 20 میلیون تومان بوده است .
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.