شهرکرد؛

همایش تجلیل از مادران و همسران شهدا در شهرکرد

همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز بزرگداشت شهدا، همایش تجلیل از مادران و همسران شهدای شهرستان شهرکرد برگزار شد.

همایش تجلیل از مادران و همسران شهدای شهرستان شهرکرد
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س) روز تکریم مادران و همسران شهدا و روز بزرگداشت شهدا، در همایشی از مادران و همسران شهدای شهرستان شهرکرد تجلیل شد.

این همایش با حضور استاندار، جمعی از مسئولان چهارمحال و بختیاری و ۸۰۰ نفر از مادران و همسران شهدا در سالن اجتماعات اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار گردید.

رونمایی از ۱۴ پروژه بهسازی و ساماندهی گلزار مطهر شهدای استان، سخنرانی، مداحی و تعزیه خوانی از برنامه‌های اجرا شده در این همایش یک روزه بود.

استان چهارمحال و بختیاری بیش از دو هزار و ۴۰۰ شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است که از این تعداد حدود ۹۰۰ شهید مربوط به شهرستان شهرکرد می‌باشد.

‎۲۲ اسفند سالروز تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) به عنوان «روز بزرگداشت شهدا» و ۱۳ جمادی الثانی سالروز وفات حضرت ام البنین (س) مادر گرامی حضرت ابوالفضل العباس (ع) به عنوان «روز تکریم مادران و همسران شهدا» نامگذاری شده است.

انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.