اهواز؛

نظارت و ارزیاب مراکز معاینه فنی شوشتر

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شوشتراز برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و ارزیابی مراکز معاینه فنی دراین شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛دومین جلسه کارگروه نظارت و ارزیابی مراکز معاینه فنی شهرستان شوشتر با موضوع راه اندازی خط معاینه فنی موتور سیکلت و همچنین راه اندازی سیستم نشت یاب خودروهای دوگانه سوز در محل مرکز معاینه فنی ساداتی برگزار شد.

علی فتحی نیا ،رئیس اداره حفاظت محیط زیست شوشتر افزود: این کارگروه با حضور نمایندگان پلیس راهور ، شهرداری و محیط زیست در محل معاینه فنی ساداتی، با هدف بازدید از محل راه اندازی سالن معاینه فنی موتورسیکلت و سیستم نشت یاب خودروهای دوگانه سوز و همچنین مراحل وکیفیت انجام معاینه فنی در سالنهای فعال برگزار و نقایص مشاهده شده به مسئول واحد اعلام گردید.

وی در ادامه افزود: در سالهای اخیر افزایش تولید و تردد خودروها و موتورسیکلتها در سطح شهرها، مسئله آلودگی هوا را تشدید نموده و توسعه و افزایش تعداد خطوط مراکز معاینه فنی نقش مهمی در کاهش و کنترل آلودگی هوای شهرها ایفا نموده و امکان تردد هرچه بهتر مردم، بخصوص بیماران تنفسی را در شهرها  فراهم می نماید.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۴ ۲۱ آبان ۱۳۹۶
با سلام و عرض خسته نباشید
من حدود 4 سال سابقه فعالیت در مرکز معاینه فنی دارم...
تمام گفته های بالا و همه مسئولین محترم و بابت زحماتشون هم خسته نباشید و خدا قوت میگم...اما اول بهتره که خود نرم افزار رو تغییر بدن