ساری،

آغاز بکار نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران + تصاویر

نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران امروز آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، آیت الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران در مراسم آغاز بکار نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران، گفت: راه اندازی نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران توفیقی برای مردم این استان است.

آغاز بکار نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران + تصاویر

وی افزود: مردم ولایت‌‌ مدار مازندران با ارادت به خاندان رسول گرامی اسلام در همه عرصه‌ ها وفاداری خود را به ائمه اطهار نشان دادند.

آیت الله طبرسی با اشاره به جایگاه مهم امام رضا(ع) در اسلام و تشیع، گفت: ساحت مقدس امام رضا (ع) در بین سلسله انبیا و ائمه اطهار جایگاه ممتازی دارد.

حجت اسلام والمسلمین رضا دانشور معاون امور حقوقی و موقوفات رضوی در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، با بیان اینکه تکریم و بهبود خدمات ‌دهی به زائران امام رضا (ع) رویکرد اصلی آستان قدس در تدوین سیاست‌ های راهبردی است، گفت: همین موضوع دلیل تأسیس دفاتر استانی آستان قدس رضوی در سراسر کشور است.

آغاز بکار نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران + تصاویر

وی افزود: با راه اندازی این نمایندگی، اقدامی با هدف خدمت به افراد نیازمند با کمک خیران و افراد توانمند آغاز می شود.

حجت اسلام والمسلمین دانشور با بیان اینکه این نمایندگی در بیشتر استان های کشور راه اندازی شده است، گفت: در برخی از استان های غرب کشور و استان گیلان نیز این نمایندگی به زودی راه اندازی می شود.

معاون امور حقوقی و موقوفات رضوی با بیان اینکه 34 هزار نفر در بارگاه امام رضا(ع) در 40 عنوان خدمت می کنند، افزود: بیشتر خادمان افتخاری هستند و هر روز بر تعداد این خادمان افزوده می شود.

محمد امامزاده سرپرست نمایندگی تولیت آستان قدس رضوی در مازندران در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، گفت: شناسایی افرادی که به دلیل مشکلات مالی موفق به انجام زیارت امام هشتم (ع) نشدند در دستور کار قرار دارد تا این افراد با کمک خیران به مشهد الرضا اعزام شوند.

آغاز بکار نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران + تصاویر

وی با بیان اینکه گسترش فعالیت های آستان قدس رضوی یکی از اهداف این نمایندگی ها در استان های کشور است، افزود: رفع محرومیت در حوزه های مختلف مانند معیشت، ازدواج و اشتغال از اهداف مهم این نمایندگی ها است.

امامزاده گفت: در سامانه آستان قدس رضوی به صورت الکترونیکی و نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران به صورت حضوری برای به کارگیری خادمان ثبت نام می شود.

آغاز بکار نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران + تصاویر

سرپرست نمایندگی تولیت آستان قدس رضوی در مازندران افزود: 18 موقوفه به نام آستان قدس رضوی در مازندران وجود دارد و از این تعداد 6 موقوفه دارای سند و 3 موقوقه وقفی است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.