گیلان؛

پلمپ واحدهای صنفی متخلف

واحدهای صنفی متخلف تا پایان تعطیلات نوروزی پلمپ خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان،  رئیس اداره نظارت بر اماکن نیروی انتظامی استان گیلان در نشست تعاملی با روسای اتحادیه های صنفی شهرستان رشت، مسولان قضایی، انتظامی و دستگاه های خدمات رسان با اعلام این خبر گفت: واحدهای صنفی که در آن مواد محترقه و منفجره غیرمجاز فروخته شود تا پایان تعطیلات نوروزی پلمپ خواهد شد.

سرهنگ رضا محمدزاده افزود: از اول بهمن تاکنون 2 میلیون و 700 هزار عدد مواد محترقه و منفجره غیرمجاز از واحد های صنفی، اماکن خصوصی، انبارها و دست فروشان کشف و ضبط شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال 56 درصد بیشتر است.

وی از تعامل خوب واحدهای صنفی در نفروختن مواد محترقه غیرمجاز خبر داد و گفت: کشفیات مواد محترقه از واحدهای صنفی امسال 35 درصد کمتر از پارسال است.

رئیس اداره نظارت بر اماکن نیروی انتظامی گیلان از اجرای طرح تشدید جمع آوری مواد محترقه از دست فروشان نیز خبر داد و گفت: خودرو رانندگانی که در شب چهارشنبه آخر سال با حرکات موزون موجب بسته شدن خیابان های اصلی شوند توقیف خواهد شد و متخلفان هم به مراجع قضایی معرفی می شوند.

سرهنگ محمدزاده نقش رسانه ملی را در کاهش حوادث چهارشنبه سوری بسیار موثر دانست و تصریح کرد: صداوسیما با انعکاس آمار تلفات جانی و مالی شادی های غیرمتعارف چهارشنبه سوری سال های قبل می تواند نقش مهمی در کاهش خطرات این روز و شب داشته باشد.

وی تاکید کرد: پلیس مخالف شور و نشاط شهروندان نیست اما با هرگونه ناامنی و اخلال در نظم و امنیت عمومی بدون اغماض برخورد قاطع خواهد کرد.

رئیس اداره نظارت بر اماکن نیروی انتظامی گیلان تصریح کرد: شماره های تلفن های 110، 2183484 و 2183500 پلیس به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و گزارش های شهروندان به ویژه در چهارشنبه آخر سال هستند.
 

 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.