کرمانشاه؛

دیدار با قهرمان وزنه برداری جهان

ارسلان حسینی با حضور در منزل کیانوش رستمی قهرمان وزنه برداری جهان از افتخار آفرینی های این قهرمان جهان و المپیک تجلیل کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ در این دیدار ارسلان حسینی با اشاره به غیرت و تعصب مثالزدنی این قهرمان ارزشمند گفت:ورزش قهرمانی عرصه ای سخت است که موفقیت هز ورزشکار و جوان ایرانی در آن عزت، اقتدار و افتخار ملی را برای نظام جمهوری اسلامی به همراه دارد.

وی در ادامه با اشاره به الگو پذیری نوجوانان و جوانان از قهرمانان شاخص و ملی افزود:کیانوش رستمی با داشتن 8 مدال المپیک و جهان به عنوان یکی از پرافتخار ترین ورزشکاران تاریخ ورزش ایران امروز بیش از هر زمان دیگر به الگویی ورزشی و اخلاقی برای جوانان و نوجوانان ما تبدیل شده است.

حسینی به میراث ارزشمند این قهرمان ارزنده در ورزش نیز اشاره کرد و گفت:افتخارات کیانوش رستمی به عنوان بخشی از تاریخ ورزش این سرزمین که زحمات زیادی برای آن کشیده شده است، باید ثبت و نگهداری شود.

وی همچنین از این قهرمان ارزنده المپیک کشورمان خواست در آینده نیز با همین عزم و اراده پولادین راهی را که در پیش گرفته است را ادامه دهد.

در ادامه این دیدار که با حضور پدر این قهرمان برگزار شد،به پاس افتخار آفرینی های وی در آوردگاه های المپیک و جهان از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با هدایایی تقدیر و به عمل آمد.

 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار