قم؛

عنوان دومی اتومبیلران قمی در مسابقات سرعت و اسلالوم کشور

صالحی گفت: مسابقات اتومبیلرانی سرعت قهرمانی کشور با درخشش نماینده اتومبیلرانی استان قم، رحمان کوراتی همراه بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان قم از درخشش اتومبیلرانان قمی در مسابقات سرعت و اسلالوم کشور خبر داد.
 
 صالحی گفت: مسابقات اتومبیلرانی سرعت قهرمانی کشور راند ششم خود را پشت سر گذاشت و این مسابقات بار دیگر با درخشش نماینده اتومبیلرانی استان قم، رحمان کوراتی همراه بود.
 
وی افزود: در این مسابقات که در پیست اتومبیلرانی مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد رحمان کوراتی از قم که پیش از این بارها در مسابقات قهرمانی کشور افتخار آفرین شده بود توانست در کلاس ۱۴۰۰GT، دو عنوان دومی به دست بیاورد.
 
رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان قم گفت: کوراتی همچنین با کسب یک مقام سوم در کلاس ۱۶۰۰GT به موفقیت‌های خود در این مسابقات ادامه داد تا در مجموع در جمع برترین‌های این مسابقات قرار بگیرد.
 
صالحی بیان داشت: همچنین در مسابقات اتومبیلرانی آفرود قهرمانی کشور که روز جمعه در بابلسر به پایان رسید مهران سلطانی، راننده قمی در کلاس ۳ صاحب نشان برنز شد و وی نیز توانست در این مسابقات صاحب مدال شود.
 
وی عنوان کرد: پیش از این نیز یک دوره مسابقه اتومبیلرانی اسلالوم در شهر پیشوا برگزار شد که علی موحدی مقدم از قم در این رقابت‌ها با عملکردی شایان توجه به مقام نایب قهرمانی رسید و این موفقیت‌ها نشان می‌دهد اتومبیلرانان قمی چه ظرفیت بالایی برای درخشش دارند.
 
رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان قم تصریح کرد: در حال حاضر و بر اساس آخرین رکوردگیری مربوط به مسابقات اسلالوم قهرمانی استان قم در سال ۹۵، علی موحدی مقدم، مرتضی اصغری و بهروز رحیمی با بهترین حد نصاب‌ها، ۳ نفر برتر مسابقات اسلالوم استان قم به شمار می‌روند.
 
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.