آبادان ؛

تفحص پیکر مطهر 536 شهید دفاع مقدس

سردار باقر زاده: پیکر مطهر 536 شهید دفاع مقدس امسال تفحص شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛باقرزاده  فرمانده کمیته جستجوی مفقودان ستادکل نیروهای مسلح گفت: از ابتدای امسال تاکنون پیکر 536 شهید هشت سال دفاع مقدس در مناطق عملیاتی تحفص و به خاک کشور بازگشت.

سردار پاسدار سید محمدباقر زاده در آیین بازگشت پیکرهای مطهر 165 شهید دفاع مقدس از آبراه اروندرود به کشور افزود: روز گذشته در آخرین مرحله از کاوش پیکر شهدای هشت سال دفاع مقدس در امسال، پیکر مطهر 21 شهید در منطقه سومار پیدا شد.

وی گفت: پیکر 165 شهیدی که امروز از طریق اروندرود به کشور بازگشتند در روزهای اخیر در مناطق عملیاتی کربلای4 ، رمضان، خیبر، بدر، محرم، تک پشتیبانی در عملیات والفجر8 در مناطق جزایر اروند، منطقه کتیبان، شرق دجله و منطقه زبیدات عراق تفحص شدند.

سردار باقرزاده افزود:پیکر پاک و نورانی این شهدا برای برگزاری مراسم وداع با شهدا، به شهر دزفول منتقل و سپس برای شناسایی به تهران فرستاده می شوند.

وی گفت: امیدواریم مراحل شناسایی پیکر این شهدا پیش از ماه مبارک رمضان انجام شود.

بر اساس برنامه اعلام شده از سوی کمیته جستجوی مفقودان ستادکل نیروهای مسلح پیکر165 شهید گمنام تازه تفحص شده پس از عبور از خیابان امام خمینی (ره) دزفول و حرکت به سمت آستانه متبرک حضرت سبزقبا(ع) در میان استقبال مردم ولایتمدار این شهر تا حسینیه ثارا... تشییع، و آئین شبی با شهدا در کنار پیکرهای مطهر قهرمانان هشت سال دفاع مقدس برگزار می‌شود.

انتهای پیام /د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.