ایلام؛

هشدار پلیس به آتش افروزی در چهارشنبه آخر سال

سرپرست انتظامی شهرستان ایلام در خصوص چهارشنبه آخرسال و مراسم و سنت های غلط آتش افروزی و ایجاد خطر برای خود و دیگران در این روز هشدار داد.

هشدار پلیس استان نسبت به آتش افروزی در چهارشنبه آخر سال
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازایلام،حمید فتاحی همچنین در خصوص استفاده از مواد محترقه و آتش زا و آسیب های جانی در چهارشنبه آخر سال به شهروندان هشدار داد و از آنان خواست برای جلوگیری از بروز حوادث ناگوار با پلیس همکاری کنند.
 
وی با بیان اینکه بسیاری از آیین ها و اقدام های برخی از شهروندان در چهارشنبه آخر سال غلط و خطرساز است، گفت: آتش بازی و انجام اقدام های انفجاری و ترقه بازی به خصوص برای بچه ها و کودکان بسیار خطرناک و حتی مرگ آفرین است.
 
فتاحی بیان کرد: والدین بایستی به هشدارهای پلیس توجه جدی کرده و فرزندان خود را که سرشار از هیجان و ریسک های خطر آفرین هستند با راهنمایی های دلسوزانه خود ارشاد کرده تا از وقوع هر گونه خطر جلوگیری کنند.  
 
چهارشنبه سوری یکی از جشن های ایران باستان است که در سال های اخیر با ورود مواد آتش زا و محترقه غیر مجاز و خطرناک به یکی از تلخ ترین و دلهره آفرین ترین شب ها برای خانواده ها تبدیل شده و حوادث و وقایع ناگواری بخاطر عدم رعایت نکات ایمنی از سوی نوجوانان و جوانان در کمین آنها است.  
 
سال گذشته چهارشنبه سوری در شهر ایلام آرام و بدون هیچ حادثه ای پشت سر گذاشته شد.
 
شهرستان ایلام به عنوان مرکز استان حدود 250 هزار نفر جمعیت دارد.  
 
 
انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.